Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

27 Nisan 2010 Salı

Zayıf adamlar balık kadınlar..

Muska: İskelet* aradı şimdi 17sinde istanbuldaymış.
FındıkK: Şu an telefondayım kendisiyle.
Muska: Eheh selam söyle tekraa :)
FındıkK: Şaka maka özledim ha, ben bile :)
Muska: DFHSKJFHSJKDFHKS DEMEK Kİ GELDİKTEN SONRA 7 AYDA BİR FALAN GÖRÜŞSENİZ SORUNSUZ Bİ İLİŞKİNİZ OLUCAK
FındıkK: 4 ayda bir yeterli olur. 2 haftada bir de konuşursak evleniriz bile. Bu çocuğun ahını aldım o yüzden elimi neye atsam kurutuom anam ben :(
Muska: Adi şerefsiz! Çocuğa acıdığından değil kendi makus talihini kırmak için konuşuyon di mi zavallıylan dfhksdjfhksdhfksdfs.
Senlen gurur duyuyorum lan FındıkK :)


*Yaklaşık bi 5 yıldır görüştüüm, ara ara aazına zıçıp bıraktığım, genelde beni baydıından telefonlarımı deiştirdiim, aslında özünde ve hatta başkalarına sorsanız, kanatsız melek olan şaane insan.
Neden mi onla evlenip 3 çocuumun annesi, evimin kadını olmuorum?

Çünkü benden zayıf.
Ama ööle bööle diil.
Görseniz bir ömür boyunca adamın tabağındaki herşeyi ben yemişim de, onu aç bırakmışım da, kurumuş götü midesine yapışmış gibi görünüo yanyana durduğumuzda.
E tabi ben de tam bi hayvantozor gibi görünüorum onun yanında. Aslında diilim o kadar. Walla lan.
Bizi beraber görseniz adama acır, benden de nefret edersiniz.

İşte yalnızca ve yalnızca bu yüzden, onunla olmuorum.
Olamam.
Estetik kaygım büyük.
Çok büyük.

Lorel’le Hardi gibiyiz lan işte!
Sokakta görsem götümle gülerim ööle tiplere.
Ayyy siz bi gidin aynaya bakın salaklarrr derim.

Üff aman napiim mınaki olmuosa zorlamicaksın.
Zaten tarzımız da farklı.. ama bi başkasını bu kadar sevmiş olsaydı daha hayırlı olurdu kendisi için..


Ha evet ayrıcana ben bu kadar şerefsiz aşşaalık şekilci yüzeysel binsanım, nolmuş yani?

Edit: kendisinin boyu 170 kadar, kilosu da 45-50 arası.
belki daha açıklayıcı olur ha?

7 yorum:

MeL jones' dedi ki...

zohahaha cok guldum laan :)
bende de cok vardı otakıntıdan :)

FındıkK dedi ki...

:) e sonra noldu peki?

Şirinlik Muskası dedi ki...

bana da hep şişman göbekli adamlar denk geliyodu. baktım olmıcak. kilo aldım!

FındıkK dedi ki...

Ha zayıfla diosun. Bok yiyesice. Lan benim ficudumdan tüm filetoları alsalar yine de ööle olamam be!

gulnihal kalfa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gulnihal kalfa dedi ki...

kızım adam bi şekilde kilo alır sen zayıflarsın bi ortada buluşursunuz, lan ben ne yapayım benim ki benden kısa birde ben normalde yaşımı göstermem bu hafta edicem sana 25, benim adam 27 yaşında ama benden küçük gösteriyor. öyle ki o muhtemelen duymadı ama istanbula geldiğim de metrobüse bindik. tabi metrobüs göte göte durumları, grup koltuğunda otuyoruz karşımızda 2 mal üni öğrencisi bir kız biri erkek birde bunların maldan mal bir arkadaşları ayakta. Ayakta olan öküüüzzz ingilizce konuşuyor küüyaaa ben anlamıyorum. sevgilim Yoka'nın ruhu duymuyor olan biteni. çocuk inkilizce olarak bize bakaaa bakaaa olgunları severim ama hiç olgunla çıkmadım muhabbetleri yapıyor. Mal gözümün içine bakaa bakaa meyyçırrr meyçıırrr diye vurguluyor. Neyse oralı olmadım. Diyeceğim sizin kinin çaresi var, bizde o da yok :D Ben bir öyle takmıştımki kompleks olmuştum. Ahahaa şimdi birde platform topuk bile giyiyorum hiç götümde değil

Valla unofficial teklifimde geldi, evlenirim ben bu çocukla. atlattım o takıntıları, umrumda değil. Gerçi ananem götü yere yakın adamdan korkcaksın dedi dün ama ona verdiğim cevabı yineliyorum. Yerim ben onun götünü :))

FındıkK dedi ki...

oy anaaağğm.. gn'im kuzucum walla önümüzdeki maçlara bakıcaz da.. benim bu çocukla zaten sefişmem falan için öncelikli olarak şişmanlaması gerek. akrep nalanın köpeğini telef ettiği gibi olmasından korkarım ehehe.. ya ben de istiom şööle yorgan gibi bi adam aslında kaplasın beni ama.. neyse. ben bu gece gayet azgınım, fantazileri dökmeden susuyorum. şey, sözün özü şu: aşmışın sen ben olamadım daha o kadar be güzelim.