Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

26 Nisan 2010 Pazartesi

Ohh bee!

Ne ööle arap taşşaa gibi kapkara sayfaya yazıoduk lan! Oh mis içim açıldı taze taze öpücüklü sayfada. Hem geldi bahar ayları gevşedi bizim götümüzün yayları, ifade edemioduk kara sayfada.
Amacımız öpülmek(!) diil mi zaten. Yol açar belki bu bize! Nası olmuşş?? Beğenen beri gelsin, el sallasın, nanik yapsın da anlayalım. Her şey senin için ey okuyucu! Öperim sulusundan.

6 yorum:

C3Moi dedi ki...

okurken gülmek. ilk kez yaşadım bunu bu post sayesinde...

FındıkK dedi ki...

ha beendin yani? ceeem walla 3 lafının ikisini anlamıorum ha!

xoxo dedi ki...

:D :D bu nasıl bir blogtur. :D Beğendim be :D Gece gece güldüm. :D
Festival gibisin ;D

FındıkK dedi ki...

way saolasın :)

gulnihal kalfa dedi ki...

Madem amaç öpülmek, yorumlar kısmında .. ne demiş yerine ... kişi öpmüş olsa daha mı yakınlaştırırz sizi amacınıza :) sadece bir fikir şeysi siz bilirsiniz tabi

FındıkK dedi ki...

e ben senin o küsel aklını öpeyim gn hanımcağzım. wallahi de sefdim.