Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

12 Nisan 2010 Pazartesi

kendime açık mektup

Allahın beyin denen organdan yoksun bıraktığı sevgili kendim,

 

Gerizekalı bir mal olduğun ezelden beri belliydi zaten ama bu kadar büyük bir denyoluk yapabileceğin aklımın ucundan bir geçmemişti daha önce.

Bu salaklıkla bu yaşa nasıl geldin, nasıl bir arabanın altında can vermedin inan anlayamıyorum. Gerçi bugün yaptığın mallıktan sonra keşke, KEŞKE!!! Verseymişsin diyorum.

 

Kendine hiç de iyi bakma!

Allah belanı versin!

 

 

1 yorum:

FındıkK dedi ki...

Aşşadaki kayıtlara yorum gelmiş, iki oku da kendine gel. halkımız bizi sefio. ne var yani tc kimlik numaranı motorize blogumuza post ettiysen..
yalnız ben hep kendimden beklerdim bööle bi mallığı, şaşırdım :p