Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

12 Nisan 2010 Pazartesi

Sevgili ilk 11..

Hani 11 izleyicimiz var ya o bakımdan şeettim.
Yoksa ben futbolun f'sinden anlamam, ofsaytı da geçenlerde bi "1 kadın-1 erkek" bölümünde izledim de öğrendimdi. Ama şaka maka toplaşsanız futbol takımı çıkıo ha?! Walla bakın toplanırsanız, Muskaylan çiir liidırlık yaparız. Yani beni ne kadar görmek istersiniz bilemem de -göt gööbek dolayısıyla- Muska'da hala biraz iş var gibi..

Neyse, demek istediğim başka bişi,

Farkedebildiniz mi bilmiom ama accık malız!
Aslında mal diil de, çok meşgul insanlarız, iş güçten öncelikli olarak.. Mesela zawallı muska gündüz çalışıo, akşam annesinin tükkana gidip çalışıo, haftasonu yok, pazar evde olunca da üst kattaki orospu evladı boynu altında kalasıca bi aile var, onlarla uğraşıo, kız katil olcak yakındır; ben desen ona keza gündüz, gece, cmts, pazar, dışarı çıktıımda da cep bilgisayarımdan falan full çalışma halindeyim, onun dışında arada birileri girio çıkıo -hayatıma- ama ağzıma sıçıo onun derdindeyim.. Bunun yanı sıra benim bi blogum daha var mesela gayet cici (bu kelime de illet eder beni!) bi insanım orda, tiridine bandım takılıoruz falan..

Ama hal böyle olunca bizde kafa kalmıo, üç kuruşluk aklımızı da şurda sizle paylaşırken gerisi bize yaramıo.
Arada yannışlıkla ev telefonumuzu, TC kimlik nomuzu falan post edersek (ki yakın bilgileri etmedik mi? ettik mınaki!), siz görmemezlikten gelin bi zahmet. İki paralık zewkimiz var piç olmasın. Daha çok meyve vericez hem, şimdiden taşlanmasın tazeler, hemen demotive oluruz hırslı insanlar değiliz zira, şşş.

Yani zaten taşlicaanızdan diildir de, olur ya..
Yoksa siz gayet hoşsunuz yorumlardan gördüğüm kadarıyla.
Ben yine de bi sööliim dedim.

Kalın sewdicekle falan,
Xoxo.
p.s.: ha unutmadan, muska; beraber yürüdük biz bu yollardaaaağğğ :)) kızmadım lan şaşırdın mı?!

Hiç yorum yok: