Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

16 Nisan 2010 Cuma

başlık adı bulmaya kasarken beyin hücrelerim ölüyo anne...

Resimler çıkmamış ama olsun, siz az çok biliyosunuz zaten onları.

 

Bilmiyosanız da arama motoru diye bişi var arkadaşım halla halla.

 

Bi de şunu farkettim ki ben hayvanlar gibi typo yapıyorum yazarken ya : / bi de bi dolusunu da farkedip düzeltiyorum ha!! Bi de farketmesem okunmuycak hiç demek ki. Bi de...

 

Dilbilgisi kuralları zerre dikkat etmek istediğim bişey değil şu blogda. Alıştıklarım var, tdk için değiştiremicem. Zaten cebime 3 kuruş girmesini sağlayan işde yeterince takığım o konuya.

 

Typolarım ve ben. Yerseniz.

 

Dönem dönem takıldığım kelimeler oluyor. Orta okul yıllarımda mütemadiyen “falan” derdim. Millet tiksintiyle bakıyodu bana.

Misal bu postta da “bi de” takmışım : /

Hiç yorum yok: