Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

21 Nisan 2010 Çarşamba

falcı


hay sokim son 1,5 saattir bloğa girmeye çalışıyorum. sanırım dünyanın her yerinden milyorlarca kişi biloğumuza bağlandığından ben bağlanamadım.

şimdi ben öğle yemeğimden sonra orta şekerli kahvemi yaptım kendi ellerimle, bol köpüklü höpürdete höpürdete içtim. sonra fındıkK ın muradına kapadım kahve fincanımı!!! ve ne göreyim;
fındık sana bişey kabarmış kuzum!!!! bugün cep telefonumlan çektiğim bu güzide fotoğrafı teknik imkanları daha geniştir, bana mail atsın ki post edeyim diye fındığa gönderdim, lakin onun elinde de yeterli donanım yokmuş akşama kaldı. iyi ki de kalmış. meğerse ben hakkaten biliyomuşum bu işi. kesinlik kazanmış oldu. gerçekten bişey kabarmış kendisine sjdhfksfhsdkfhks.


bir falcı buularaaaak,
açtım ellerimiiiiiğğğ,
avuçlarıma bakııp bakııp boynunu büktüüü..

bu şarkıyı bi ara ekliyeyim ben bloğa.

3 yorum:

C3Moi dedi ki...

sanırım dünyanın her yerinden milyorlarca kişi biloğumuza bağlandığından. götümle gülmek istiom a.q. :D puhahahaha

Şirinlik Muskası dedi ki...

lsjkdflsdkjfl ne var yaaa =))

FındıkK dedi ki...

aaa kıskanıo ayol düpedüz! ehehe :p