Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

23 Nisan 2010 Cuma

...

Siirtteki tecavüz olayını duymayan kalmadı heralde.
Biz nasıl bi milletiz ya.. Nasıl insanlarla beraber yaşıyoruz ki? Bunlar insan mı? Yok mu karıları kızları kardeşleri? Ya düşündükçe kafam zonkluo resmen. Nasıl bir pislik, şerefsizlik bu. Bi de ağız birliği edip çaktırmamaya kalkmışlar (burda bi küfür vardı muska sildirdi, yasal diilmiş, bunlar gelip bizi de sikerler die galiba). Zaten o kızlar daha önce konuşmaya kalksa ya da ne bileyim ailelerine söylemeye kalksa kesin daha ufacık çocukları koca adamları baştan çıkarmakla suçlarlardı. Allahım inanamıorum, inanmak istemiorum.
Uf söylenecek bi dolu şey var, isyan edilecek, yazılacak bi dolu şey. Ama ne benim söylemem bir şey değiştiricek ne de o küçücük kızların acısı dinicek. Yarın bi gün bunlar (bunu da silelim onu silmişken) yargılanıcak azıcık cezayla kurtulucaklar ya siz ona bakın. Umarım hapisanede o kızlara yaptıklarını bunlara yaparlar. Tabi hapse girerlerse. Ya da salsalar da ortaya şöyle linç edilseler. Nasıl bi ceza yeterli olur ki bu yaptıklarına..
Off çok sinirim bozuk ya. Söölicek bişi bulamıyorum, düşündükçe hissizleştim resmen :(
Umarım kolay ölemezler.

Bundan bi kaç yıl önce bi kadınla tanışmıştım. Yaş itibariyle kadın denemez tabi, gencecik kız. Kuzeni 3 kez tecavüz etmiş kıza, dördüncü gece duvardaki tüfekle vurmuş kız kuzenini. 2 yıl mı ne yatmış çıkmış. Ohh iyi etmişsin demiştim. İçim hala soğumadı demişti. Aile örtbas etmeye çalışmış, kız evini barkını terketmiş, dönmemiş bi daha o kasabaya. Nasıl unutulur ki böyle bişi..

edt: ha bi de yarın 23 nisan. yani bugün işte. ironiye bak mınaki.

1 yorum:

Şirinlik Muskası dedi ki...

ben artık hiçbişeye şaşırmıyorum.