Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

30 Nisan 2010 Cuma

trip

bi on dakika durdum heralde aynanın karşısında iç çamaşırlarımla.
elimde makas.
saçımı tepeden toplamıştım bugun sabah işe giderken.
kuyruğunu da örmüştüm.
bi elimde omzumun üzerindeki örgü, bi elimde makas.
şeytan dedi kes şu bilek gibi örgüyü.
kökünden!

bi on dakika durdum heralde aynanın karşısında.
üşüdüm.
bi ayağıma pembe diğerine yeşil çorap giymişim.
farketmedim hiç.

boyalarım akmış.
elimi gözüme sürdüm daha da aktı, yüzüm gözüm siyah.
yüzümde de bi tane sivilce çıkmış bi boka yaramayan.
acıyo.

kendime bakıyorum da.. sanki bi başka yerden.
aklım sağımdan gözüm solumdan bakıyo.

elimde makas.
kırmızı banyo perdesinden koca bi kalp kesip çıkarmak istiyorum.
salakça.

yorgunum.
çok yorgun, isteksiz ve bitkin.
bittim galiba.
makası bıraktım.
saçımı bıraktım.

şimdi gidip banyo yapıcam.
sonra bi daha uyanmamak dileğiyle uyicam,
hemen her gece olduğu gibi son zamanlarda.

makası nereye bıraktığımı unuttum.

2 yorum:

gulnihal kalfa dedi ki...

iyi misin?? fındıkk tikkat pişman olma bunalım anı kesip, benim neredeyse belime yakındı saçlarım, bir bunalım anı gittim kısacık yaptım, allahtan çok yakıştıda pişman olmadım ama bazen ne yalan söyliim özlüyorum rüzgarda uçuşan uzun halini

FındıkK dedi ki...

cien hanımcağzım, iyiyim iyiyim..daha iyiyim şimdi. yok kesmedim. tuttum kendimi. en gsüel yıllarımı erkek çocuğu gibi geçirdimdi ben.. kıyamadım.