Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

13 Nisan 2010 Salı

Kaşınıyorum

Yok mecazen diil heveslenme..
Ööle kaşınsam seni mi çaırcam sanki..

Kaşınıyorum çünkü kabar kabar oturuom hala. İlaçları aldım, losyonları sürdüm.
Çamaşırları kaynattım falan.. Ağzım yüzüm boynum memem falan deli gibi kaşınıo. Çok şükür göbeimden aşşa inmedi kırmızı benekler.

Oooy way benim başıma gelenler oooy.. Nazar değdirdi gözleri çıkasıcalar.
Ohhh boncuğumu da koyiim de, tam bi koca karı blogu olsun burası, misss.

9 yorum:

Şirinlik Muskası dedi ki...

kurşun mu döktürsek sana da bloğumuza da jkdhfkhdfjhsdkfsd

C3Moi dedi ki...

geçmiş olsun demek ne kadar aptalca olur dimi

jartiyer dedi ki...

geçmiş olsun =/

FındıkK dedi ki...

ay ben döktürücem bu hafta. gel sana da döksün alt komşum.bilgisayarı da ortaya açar etrafında iki döndürrüz çaktırmadan :) lan onu bırak da.. noluo bana bööle ya :(

FındıkK dedi ki...

Anaaamm.. ben de isyan ettim bi yazı döşendim de post ettim yorumlarınızı görmeden. Ne tatlısınız teşekkür ederim. İşte şimdi gözlerim doldu. Walla diom, dalga diil. Hasta olunca çok ağlak oluom ben. :.(

Şirinlik Muskası dedi ki...

hallaaam yaa. kalk gel ne işin var istanbul' da? ben seni yıkarım da kremlerim de. soora o beceriksizliğimle çorba bile yaparım valla bak:) gel bu hafta sonu?

FındıkK dedi ki...

nereye geliim? adres versene ehehe :)

Şirinlik Muskası dedi ki...

tamam artık taşak oğlanı olduk iyice.:(

FındıkK dedi ki...

ehehe..lan kırk yılın başı bi salaklık yaptın bırak eğleniim bıktım ortamın malı olmaktan :D