Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

10 Nisan 2010 Cumartesi

Güzide müessesenize şsldjgslşkjgds!!!

Saat 11 miydi neydi uyandım, salonuma dolan güneşten faydalanarak pencereleri açtım bi güzel, internetten gazetelerimi okuodum. Karşı apartmanda -15 metre ha var ha yok- kapı pencere açık kahvaltı eden orta yaşlı çift tartışıolar.. Adam bağırıyo kadına amını siktiimin karısı hebele hübele diye.. Kadın bağırıyo hayvan herif diye. Kafamı çevirip bakmaya korktum, ne bakıon yarraaam dese ne dicem adama? Zaten böyle durumlarda vıcır vıcır cevap veren teyzelere ister istemez gülen ben, adama pişkin pişkin sırıtarak vıcıramam ki?!

10 yaşlarında bi çocukları var, adam çocuğa "git lan dışarı oyna!" dedi.

Kapı pencere kapandı, perdeler örtüldü.
Galiba içerde make-up sex olayına girdiler.

Bu kadar laf işitip herife vermiş olabilir mi karı, aklım onda kaldı.
Laf işitmese de -kırk tane pıtım olsa birini vermem o pezevenge- o nasıl bi mideymiş abladaki, kafam onda kaldı.
Zaten bağrış çağrış işinde, höt höt sesleri arasında büyümüş bir insan olarak güzide evlilik müessesesini tekrar irdeledim.


Sonra sikerim lan böyle işi, gidin birbirinizi becerin ben evlenmicem dedim.
Benimle evlenmek isteyenlere not: kapıdaki kuyruk bi süreliğine dağılsın lütfen arkadaşlar, rica ediciim.

1 yorum:

C3Moi dedi ki...

2.7 lik kadın tipi. Dün bi yerde birine yazmıştım bnun. Kavgadan sonra sevişen kadınlar. Adamın çocuga çık oyna demesi zaten herşeyi belli etmiş :)