Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

12 Nisan 2010 Pazartesi

Hebele hübele fungus!

Mınaki çok hassas binsanım.

Bundan kısa bi süre önce Bay E ile semişip bir daha aranmadım. Akabinde her türlü duygusal acıya fiziksel tepkiler verme mahareti yüksek bünyem, üç yıldır kazasız belasız atlattığı kışları takiben zort die faranjit oldu. İki hafta süründüm resmen ateş mateş.. Cuma'dan bu yana da göğsümde ve sırtımda kırmızı sefimli bööle hatur hutur kaşınan benekcikler çıktı. Sonra boynuma yüzüme alnıma falan yürüdüler. Yüzümdekiler pek belli olmuo çok şükür.

Velhasıl ben bugün toktora gittim. Şaşılacak bişi bu çünkü ben doktora falan gitmem.
Ama o kırmızı döküntüler antihistamiklerle geçmeyince götüm attı lan!
Melek yüzlü, şeytan kanatlı, nadide doktor bana hebele hübele fungus olmuşsun FındıkK Hanım dedi. Hönk yaptım tabe, ben ne anlarım mınakodumun karısı o ne demek?! İşte o şööle bişimiş ki, vücudun savunma mekanizması düşünce, vücutta bulunan normal bakteriler bi anda orospu çocuğu olup, düşene bi tekme de biz atalım diolarmış. Şerefsizler. Çok da inatçılarmış.


Bi hap, bi şampuan bi de losyon verdi. Losyon verdi de, ben bunu nasıl sürücem sırtıma tek başıma bilmiom.
Komşulara da gidilip, komşu apla mantarımı losyonlar mısın denmez ki? :( Hay sikiim ya..

Üzüldüm resmen moralim bozuldu.
Yalnız olmama mı, hasta olmama mı, kolumun sırtıma uzanmamasına mı bilemedim işte.
İğrenç görünüyorum. (evet abartıyorum)
Kendimi çok kötü ve pis hissediorum.

Ya ben hamama gitmem, başka yerde çiş yapmam, dışarda elimi yıkasam kapıları peçetelerle tutarım yaa, havuza bile girmem tingozumdur huylanırım falan..Vakti zamanında muskayla hamama gitmiştik, yanımda domestos ve fırça götürdüüm için bana götüyle gülmüştü o kadar yane.

Bi de bulaşıcı mıymış sormadım.
Güzide blogdaşım Muska'nın bana verdiği akılla; şimdi eski sevgilileri aricam; bu gece, yarın gece ve sonraki geceler için herbirinden booty dateler alıcam. Sonra da hebelelerimi salıcam üstlerine. Saldırın koçlarımmm! Her taraflarını kızartın bu pezevenklerin!

Fantazi tabi benimkisi.
Kesin bunlar bulaşıcı diildir, ve ööle bişi yaparsam kesin onlardan bana bişi daha bulaşır.
Bedeviyiz ya.. o bakımdan.

Zaten hep bööle salak şeyler beni bulur mınaki.

Neyse kıssadan hisse, bundan bööle mottom şudur canlar;


Never take life seriously. 
Nobody gets out alive anyway...

Hiç yorum yok: