Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

14 Nisan 2010 Çarşamba

annem!!

Çok severim, şaane bi insandır, on numaradır, doğurmuş, taşımış, bakmış büyütmüş falan eyvallah. Yeri başımın üstü yokluğu katlanılmaz vs. Klasik anne sevgisi işte. Bazen öldüğünü düşünüp ağlıyorum mal gibi. Çok seviyorum.

 

Lakin,

Bir insanı çok sevmek onun tarafından delirtilmeye engel değil!!!!

 

I

 

Bir insan, karşısındakinin sesini gayet net duyuyor olmasına ve kendi sesini de karşıdakinin duyuyor olduğunu bilmesine rağmen neden telefonda sürekli ALO? ALO? ALO? ALOOOO? der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

-alo anne nabıon?

-alo muska? İyiyim sen?

-iyiyim ben de. Anne kolun nası ağrıyo mu?

-alo?

-alo anne?

-alo

-anneeeee

-efendim?

-duyuyomusun beni?

-alo?

-ANNEEEEE

-EFENDİM?

-anne duyuyosun dimi?

-alo evet duyuyorum.

-dükkanın arka tarafında çekmiyo şu telefon arkada konuşmayın

-e ben duyuyorum seni?

-bende seni duyuyorum??? Anne manyak mısın niye sürekli alo diyosun o zaman?

-.........

 

Annemle telefonda konuşmak kadar nefret ettiğim başka bişey yok mınıskim!!!

 

II

 

3+1 evin içinde 2 kişi salonda oturmuş tv izlemekteler. Annem ve ben!! Saat gece 23:00. evimiz şehir dışına çok yakın innnnnnnnnnnce bir çizgide. Etraf sessiz ve tehlikeli. Yani o saattle dışarıya çıkmam mimkin değil onu anlatmaya çalışıyorum öf. Kalkıyorum koltuktan.

 

Anında soru geliyo:

 

-nereye gidiyosun??

 

 

Ee ebene gidiyorum anne nereye gidicem? tuvalete gidiyorum!!!!1

 

 

3 yorum:

ÇöpLük dedi ki...

benim annemde benle telefonda konuşurken her cümlenin sonunda neyse diyor:) bende sıkıldı kapatmak istiyor galiba diye düşünüyorum.
+alo nasılsın oğlum
-iyiyim anne sen nasılsın
+neyse

işte böyle bir diyalok oluşuyor.anneler komik işte ne yaparsın:)

TuTsİ dedi ki...

ananı
merak ettim aynı benim anam
o ençok telde kullandığı kelimeler
tamam evet tamam
10 dakikalık konuşmada 135 kelimenin 105 i bunlardır kesin.

Ölseler çok ararız o yanlarını :(

Şirinlik Muskası dedi ki...

niye ölüyolar şimdi durup duruken yæææ:(((