Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

26 Nisan 2010 Pazartesi

tırnaklarımı kestim, şimdi çıktıım yere geri dönmek istiom.

şimdi çıkar bi bilmiş kesin. var mı canım bu sendromun piskolocide bi adı? de bakem sen?
muska, bu diceklerimin ilk bölümü öncelikle sana kızım.

şimdi ben hani doğduktan bi 16-17'me gelinceye kadar bööle soğuk am çiçeği - kaknem - asosyal bi karıydım ya.. işte o halime geri dönmek istiorum. ulan sevgi pıtırcığı oldum da noldu? gelen vurdu giden vurdu demiom, çoğuna haddini bildirdim de, bildirinceye kadar da bana bindirdiler. ne güzeldi o kimseyle konuşmadığım, sürekli laf sokan ezici tineyc günlerim.

auu biz küçükken her şey süperdi yaaaw demicem. diildi. iirenç bi çocukluk geçirdim çünkü. okula evdeki ansiklopedileri taşımaktan omurgası sağa doğru 13 derece eğilmiş bi insanım lan ben. (potansiyel partnerlerime burdan seslenmek istiorum ki, belli olmuo o eğiklik ehehe motorrrr..neyse..)

bi kere hatırlıom tenefüste millet saklambaç oynarken beni de almışlardı öörtmenin zoruyla oyuna, derse ikinci yarısında gelebilmiştim. çocukluumla ilgili en utanç verici anılarımdan biridir ha.. neden dersen, çünkü bu hıyar FındıkK, dersin ortasına kadar bahçede milleti aramıştı. Ne bilim lan zil çalınca oyunun biteceini kimse demedi ki! tabi sonrasında eeeh siktirin lan sizle mi uuraşıcam diyip bi daa oyun moyun oynamamıştım. ondan soora da iice nevale bişi olup çıkmıştım.

muskanın teorisine göre beni uzaylılar kaçırdı, travmadan bööle neş'e kaynağı bi amcık aazlı oldum.
bilmiom hatırlamıom.
ama ööleyse ben o uzaylıların teeamına koyim. şerefsizler!

şimdi ben yine bööle souk falan bişi olarak kalsaydım şimdiye kadar takıldıım adamların hiçbiriyle takılmamış olucaktım belki. belki bööle nadide bir kır çiçeği pirensesi olduğumu keşfeden pirensimle evlenmiş falan olcaktım. ne bilionuz?

şimdi bu karı niye sinir yaptı, nie bööle azıttı demeyin.
muayyen günüm değil, yani ööle de sinir harbi kısmı geçti. piyemes iz ovır bebişim. son günü işte. bitse de Bay P'yi eve atsam tekrar die gün sayıyom zaten.

ha nie sinirlendim, benim bi önceki herif, Bay E -ha herif diince ilişki gelmesin akla- van nayt sitend* işte, feysbukunu kapatmıştı. ohh gözüm görmüodu rahattım falan..hoş zaten silmiştim de, kapatınca sörçte de çıkmıodu. ben de zaten gugıl sörç olayında kendisiyle ilgili daha fazla detay bulamayınca vazgeçmiştim aramaktan. dün işte mesajları siliom feysbuktan, bunun bana attıı bi mesajı gördüm. önce idrak edemedim, ama baktım renkli resimli duruo orda E.Dümbükoğlu diye, hay mınaki açmış pezevenk dedim. lan elimde olsa nüfüstan sildiricem bu pezevengi yaa.. dünyaya bi daa bööle bi göt oğlanı gelmedi, gelemez yani. *olayı kısaca özet geçiim, bööle biz bi kaç ay konuştuk ettik falan yok telefon yok emesen arada dışarda karşılaşıoruz her seferinde bu bana hayranlıını dile getirio falan..e ben de hoşlanıom, taş diilim ya duygusalım işte. neyse sonunda bi gece seviştik. ama ne sefişmek oy, adam bana aşkını ilan edio yatakta. iki dakka bırakmıo sürekli bi sırnaşık uyurken dahi..soora sabah kalktık, binbir numarayla bana kahvaltı hazırlattı falan bööle şımarmalar etmeler. soora akşamın taa 4ünde evine gitti. bi daa ses seda yok abiden. madem ses vermicen sabah kalk siktir git beni ne beklenti içine sokuosun hoşaf? lan dayanamadım aradım falan, ı ıh, yok. önce msn kapandı soora feysbuk derken, iki hafta bana eziyetler afakanlar..neyse gitti bitti soora..

şimdi bu ibnenin evladı fare yavrusu, saklandığı delikten çıktııı..sanal dönüşünü gerçekleştirdi. reelini beklioruz sabırla.

ama dur duuuur, ben bunu daha görücem. illa karşılaşıcaz bebişim, ve illa ki beni görünce yine ağzının suyu akıcak. e ben sana yine vericek gibi yapıcam.. ama bu sefer BUNU (sesi duymayan var mı?) alıcaksın!

daha önce yaptım, yine yaparım, ayrıca çok pis tutar bedduam. yamultucam pezevengi hayırlısıyla.
ohh yazdım rahatladım.

gidiim bi banyo yapiim, banyo saatim geldi, suyum ısındı.

şu hastalığım bitsin de bu hafta, yatakta ikinci baharımızı yaşadığımız Bay P ile bi aksiyon daha yapiim. FındıkK olsun 2 tane. üçüncüye ya da dördüncüye sanırsam yarılcam ortadan. bildiin samsung son model 293 ekran tv kumandası.

Neyse üzerinize afiyet tabi, ben kaçar.

2 yorum:

ÇöpLük dedi ki...

zil çalınca saklambacın biteceğini nasıl bilmezsin:)zil çalınca bırak saklambaç kantinde girdiğin sıranın bile hiç bir anlamı kalmıyordu onca emek bir anda istediğini alamadan uçup giderdi:)

FındıkK dedi ki...

yaaa neblim ya.. miiiw..