Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

13 Nisan 2010 Salı

çağımızın hastalığı fungus' a ithafen sdfhkdfh

kaşıssana beniğğ, şöyle sırtımıııı
fungusumla beeeğğn kaşııınıyorum
çıldırtan kaşıntı, kırmızı kızartııı
sürsene ilacııı kaşııınıyorum

ne bakanım vaaağğr, ne çoorba yapanııım
ellerim sırtımdaa perişan kaldım
bir yerimde değiiil her yerimde buu
kaşımadın biiir kaşııığnıyorum

sür merhemi banaaaa, en çok da sırtımaaa
iyice bastııırrr eldiven giyip
aşşağılarada in ben yetişemedim
sürsene ilacııı kaşııığnıyorum

ne bakanım vaaağğr, ne çoorba yapanııım
ellerim sırtımdaa perişan kaldım
bir yerimde değiiil her yerimde buu
kaşımadın biiir kaşııığnıyorum


neşe karaböcek-sürünüyorum vurgusuyla söylemeyince pek bi boka benzemiyor

1 yorum:

FındıkK dedi ki...

:))) ahaha koptum hayvan.. 3. dörtlüğe bayıldım özellikle! aslında benim sesim zort die tanınacak bi ses olmasa ben de üstüne söölerdim, tam olurdu! artık burdan bizi komedi dans üçlüsü mü alır, kulüp olimpia mı alır bilemedim..