Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

13 Nisan 2010 Salı

fındık karısı

başımıza hekır kesildi. yok efendim siten hassssktr!!!!! masanın üzerinde kültablası kendi kendine hareket etti an itibariyle. götüm 3,5 atıyo lakin görev bilinciyle bloğa yazmaya da devam ediyorum yannız...

evet baktım ki küllüğün altı ıslakmış. dirseklerimi dayadığım masa sarsıldıkça kaymış o da. heyallam aklım çıktı lan!!!

ne diyodum ben dellenmeden önce?
fındık hekır oldu başımıza. yok efendim siteye kod yazmalar, yok efendim gugıla kafa tutmalar falan.
maşşallah maşşşallaaah.

2 yorum:

FındıkK dedi ki...

ne sandın yarrrrraaaaaam?!?!?!
ehehehe :p
ay çok yerindeydi ama. dayanamadım.
ben yazmadım içimdeki canavar yazdı.

FındıkK dedi ki...

nası işe yaradı ama niyahuhauhauha :D