Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

21 Nisan 2010 Çarşamba

müneccim boku yemiş muska

muska karısı öncelikle belirtmeliyim ki eğer yandaki ankete -sırf benim belime kadar gelen sırma saçlarımdan peruk yapmak için- günü geçmeden zırt zırt oy veren sensen, topsun, şerefsizsin.
değilsen kanımsın canımsın, bi de müneccim boku yimişsin.

içine mi doğdu bana kabaranlar? hoş içine doğmasına gerek yok ulaşabilecek kapasite var yanii :)
evet okuyucu evet, büyük. ama önemli olan işlevi.

neyse detay vermicem. çok işim var çalışıom.
olmasa da vermezdim neyse..

sadece...fındıkK ismini daha ne kadar kullanabilirim bilmiorum.


9 yorum:

Şirinlik Muskası dedi ki...

ben çok şaşırtıcı ki anketimize hiç oy vermedim.
ama o kısa saça oy veren canım ciğerime teşekkür ediyorum hiç haddime olmayarak. belki de halime acıyıp oy vermiş olabilir bi müslüman.

FındıkK dedi ki...

dün geceden soora beni topa soksan kestirmem bu saçları.

Şirinlik Muskası dedi ki...

peruk taksan ve sevişmenin en ateşli, şiddetli yerinde adamın elinde kalsa mesela saçlar? hayvan gibi güler misin yoksa hiç istifini bozmaz işine mi bakarsın?

FındıkK dedi ki...

ahaha öncelikle belirtmek isterimki biz blog postundan ziyade bu yorumlaşmaları post etmeliyiz. hayvan gibi gülerim lan, gülerekten de gelirim.zuhaaaa

Şirinlik Muskası dedi ki...

ben de gülerim ya. gerçi ben hep gülüyom malak gibi. şehvetten eser yok mınaki

TuTsİ dedi ki...

niye msn den yazışmıyorsunuz ?

kel kalın len
en azından bi süre :Pp

Şirinlik Muskası dedi ki...

burdan daha eylenceli oluyo:)

FındıkK dedi ki...

evet hem bak okuyup gülmüo musun? yoksa gülmüo musuuuoon???
bi de nie kel kalalım yaa deme ööle :( ağlarım lan ben o zaman.

FındıkK dedi ki...

onu bırak da, kızın saçı peruk olsa da senin elinde kalsa güler miydin? merakımdan soruom.