Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

30 Nisan 2010 Cuma

çıkarcılığın da bu kadarı :))

http://blogdakiseninolsun.blogspot.com/2010/04/250-izleyici-cekilisi-mac-paint-pots.html

 

 

şimdi konsept ihtimaliyle çok cicili bicili insanlar değiliz. Gayet yarak kürek konuşmalarımız var. Ama makyaj deyince anacım kusura bakmayın ama bizim de kukumuz var. Kendimizden geçiyoruz!!!

 

http://blogdakiseninolsun.blogspot.com bu blogda adından da anlaşılacağı gibi bişeyler satılıyor. Benim gibi son dönemde makyaj malzemelerine hayvan gibi sardıysanız, o uluslararası markalara ağzınızın suyunu akıta akıta bakıyorsanız, MAC’ler, NARS’lar, SHUE UEMURA’lar falan uçuşuyorsa rüyalarınızda önünde sonunda dönüp dolaşıp geleceğiniz adreslerden bir tanesi de bu hatunların bloğudur.

 

İngilizceniz benim gibi “bağırarak konuşursam beni anlıyacağını düşünüyorum” seviyesindeyse, yurtdışı alışveriş sitelerine güvenmiyorsanız yada istediğiniz ürün için Türkiye’ ye gönderim yapmıyorlarsa, kredi kartınız onlara göre sadece cüzdanda yer işgal eden bir plastik parçası gibiyse falan gibi sorunlara yanıtlar.

 

Bir de şimdi hediye dağıtıyorlar. Zaten bu yazıyı yazacaktım, onlar ve onlar gibi birkaç benzer blog hakkında. Ama baktım ki hediye için Cumartesi’ ye kadar vaktim var. Hemen yazayım dedim.

 

 

Eğer ki hediyeyi biz kazanırsak!!!(allam inşallah dinimiz amin) O hediye, şu an buLanımda olan, o elindeki makası azcık daha darlanırsa gtüne sokacağım FındıkK’ın olacak. Zira biz kozmetik dendiğinde kendiliğinden gelen insanlarız.

 

 

Öperim en güzel yerlerinizden.

 

 

 

6 yorum:

Profösör dedi ki...

"Sevdiğine kur yapmak için şarkı söyleyen bir erkek kurbağa, farkında olmadan avını arayan bir yarasaya akşam yemeği müjdesi vermiş olabilir!" İşte mukadderat budur diyebileceğimiz trajik bir doğal hadise.. En zevkli ve en keyifli anlarda bile farkında olmadan sonumuzu hazırlıyor olabiliriz miyiz?

Şirinlik Muskası dedi ki...

olabiliriz tabi ama ben bağlanıyı kuramadım bu postla, yada komple bizim blogla ya.

Profösör dedi ki...

Bu bilogta herşey olmalı. Biraz alışveriş, biraz güzellik, biraz spor, biraz sağlık, biraz tasarım, biraz felsefe, biraz mizah olsun. Bu biloga giren tılsımlanmış olsun. Bu biloğun ziyaretçileri iyilik, güzellik, doğruluk filtresinden geçmiş gibi olsun. Şerbetlensin. Kem gözlerden korunsbun. (Sürçülisan ettiysek affolsun!)

gulnihal kalfa dedi ki...

ulan hiç mac im olmadı ama ev nars kaynıyor, makyaj stoğum full bende katılıyorum. çıkarsa bende veriyorum anasını fındıkk a :)

Şirinlik Muskası dedi ki...

Fınıdııııııkk, koş, bloğa kurşun dökücek bacıyı bılduk galbaa. profösör!!!! =)

gn hanım, yollasana o narslardan birini bana. kuzum nerden alıyosunuz bu narsları. bi tanecik orgasm'ım olmadı benim:(( fırk!!

FındıkK dedi ki...

1- profcan, sen iste yazarız tabi. kurşunumuzu dök ama nazarlara gelioz aksiyon eksilere indi.
2- cienim civanım, bana ne veriosun anlamadım anacım ben yaa.. ne çıktı onu da anlamadım?
3- ya ne orgazm mı? e seviştik işte geçen hafta taa.. 2 kere olan diil mi o? ahlar ohlar falan? of şu çocuu bi daa mı arasam. oyy gece gece naptınız bana ya..

ne diosunuz anlamıom ki?
ambelelikte sınır tanımıom bu ara kusuruma bakmayın nolur. ama rica ederim biri bana tane tane anlatsın.