Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

10 Nisan 2010 Cumartesi

yeni bestem

bazen çok iğrenç binsan olabiliyorum. bu an da o anlardan birisi:


kukum hep tüysüz olsaaa yada sen garip(!) olsan
sevişmek ne güzel olur hiç ağda yaptırmasam
geriye ne kalırdı? kıl yün derdi olmasa
bu gece bi kere daha isterim aslında

beni aağl kucağına
geceler boyu hoplat
beni almadın an
gelemem sabaha kadar

biraz önce uyurken yine ben kek yaptım,
hafiften inlerken uykudan uyandım
sana böyle yakınken niye kek yapıyosam
içime girebilsen bir daha yapmazdım

beni aağl kucağına
geceler boyu hoplat
beni almadın an
gelemem sabaha kadar

beni al kucağına… hoplat sabaha kadar…
beni al kucağına… hoplat sabaha kadar

6 yorum:

FındıkK dedi ki...

Ahaha iki dakkada şu şarkıyı yaptın ya sana ne diim ben?! Hem de tuvalette otururken!!!

Şirinlik Muskası dedi ki...

böyle bişey anca tuvalette çıkar zaten:/

gulnihal kalfa dedi ki...

bence durma bolca şarkı bestele valla bak blogta yayınla :) ben bayıldım buna

Anti-Kahraman dedi ki...

beste yazmak zorundamisin(yani buraya yazmak zorundamisin en azindan :) )

jartiyer dedi ki...

yaratıcı (:

takipçinizim..

FındıkK dedi ki...

biraz mallıklarımız olmuo diil, di mi muskaa?
sağolun warolun.xoxo.