Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

12 Nisan 2010 Pazartesi

Sayın izleyiciler, Okuyucular, Romalılar!

Fındık bir muhtıra yayınlamış zaten ama çok güldüm la okurken jdfdksfhkdfksd.

Resmen ACILARIN ÇOCUĞUymuşum. Kendimi başkasının gözünden görünce bi garip oldum.

Hakkat acınası bir hayat yaşıyorum galiba. Sabah gel burda çalış, hiçbi website açılmasın böyle memur gibi freecell oyna dur. Akşam gitti anneye yardım et. Cumartesi-Pazar çalış. Sonra git üst kattaki denyoları dinle. Gerçekten yaşamsal faaliyetimi sürdürmeye ancak yetecek bir kapasiteyle yaşıyorum. Nefes al- nefes ver- sol adım- sağ adım- uyu- uyan- sağ elinle bıçağı tut- sol elinle kesip yavaşça ağzına götür!!!

Sosyal olabilmek, en azından kendimden haberdar olabilmek için yazılarımı yazdığım, arşa ermiş unutkanlığıma önlem olarak resmen hatırat tuttuğum kişisel bloğumun yanısıra, azıcık eğlenelim diye herkeşlerden gizli(!) bu bloğa yazıyorum onda da kişisel bilgileri vermeyecek bilince sahip olabilmek garip olurdu sanırım.

 

Şahsen bir kısmınızın muhtemelen görmediği, daha çakal olan diğer kısmınızınsa belki gördüğü, gayet kişisel bilgilerimi yanlışlıkla yayınlayıp sonra da hemen sildiğim postumdan sonra telefonumun çalmasını, outlook’a “allahın malı” konulu mailler düşmesini beklemiyor değilim.

 

Sevgili ilk 11!! Fındığın iğrenç futbol temalı esprisini görünce allam bu kızın espri yeteneğini nereye soktuysan çıkar litfen demiştim lakin şimdi ilk 11 diyince benim aklıma daha da iğrenç espriler geldi:( Affet beni findukum.

 

Şimdi açıklama  yapma gereği duyuyorum ki,

Ben bloğu okuyamıyorum lan sdhfjsdhfkdsfks. Yani okuyorum da, direkt bloğun adresini adres çıbığına yazıp siteyi açamıyorum. Farklı yollardan şeyediyorum. Bu sebeple yazılan yazıları görebiliyor lakin yorumları okuyamıyorum. Sonra da gün boyu fındık benim maillerime maruz kalmak zorunda oluyo. Yorum var mı? Ne yazmışlar? Neymiş? Ne demişler? Diye. Screenshot alıp alıp yolluyo o garibim de. Mizac olarak pek sabırlı değilim tüm yorumları akşam evime gittiğimde de okuyabilir ama durduramıyorum bünyeyi.

 

O yüzden!!!

 

Negzel beste yabmışım ama di mi? Jdfhskfhsdkfhksdjfhksdfh

Sevgili anti-kağraman; ama sen yazmazsan ben yazmazsam nası olucak?

 

Tüm okuyanlara, arkamızdan dedikodumuzu yapanlara, gülenlere, eğlenenlere, kızanlara öpcüklerimi gönderiyor, çok da FİFİ diyorum :)

 

XoXo

3 yorum:

FındıkK dedi ki...

Futbol esprilerinin bitmesine 2 kişi kaldı. Orta hakem bulduk. 2 tane yan hakem eksik. Ha yok eğer diğer takımı da bekleyelim lige hayrololoyloy diye girelim dersen beklicez.
Demem o ki, 12 izleyicimiz var!

C3Moi dedi ki...

çok da fifi öyle mi :)

Şirinlik Muskası dedi ki...

C3Moi@ yani tamam tam olarak öyle şeyolmamış olabilir:(

tehdit mi sezdim? götüm 3,5 attı lan:(