Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

8 Nisan 2010 Perşembe

FındıkK is back mınaki!

Heeey, ben döndüm!
Floransa, Venedik ve Madrid'den sonra sonunda İstanbul'uma kavuştum!

Ehehe yalanımı siksinler :)
Yok lan yok bi yere gitmedim! Gece gündüz çalışıom mnsikiim, nereye gidicem ben?!
Bi Amerika seyahati söz konusuydu son dakkada elimde patladı. Ama na bööle cillop gibi çok yıllık pasaportu hazırladım. Yani beyazatlı prensim geldiğinde en yakın Avrupa bohemine uçup kaçabilitem var.
Neyse, nerdeydim?
Peşpeşe iki denyoya aşık olduğumu sandım yamuldum da, ondan bööle depresif beşer triplerindeydim.

Ama ayağımın tozuyla blogu değiştirdim! Nasıl olmuş ha?
Şu yukardaki abiler var ya, bizi yesin! (di mi muska?!)

Neyse, bakmayın siz şimdilik bööle az izleyici falan, bokunu çıkarmayı planlıoruz.
Gelişmeleri ayrı postlarda bildiriciim!
Şimdi çok uykum waa..

XOXO,

2 yorum:

yokamania dedi ki...

Guzel blog...

FındıkK dedi ki...

Mrsi cınımm.