Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

26 Nisan 2010 Pazartesi

herkeşin var bir fetişi:/

Bizimki de alış-veriş!!!

Ay ne kadar pissiniz yæææ onu mu dedim ben. Bak yaaa. (allam ne kadar iğrenç binsan oldum ben yaa. Nerdeyse kendi yaptığım iğrenç esprilere gülecek seviyeye geldim. Bitirdiniz beni. Yeteneğimi körelttiniz)

İnternetten manyaklar gibi alışveriş yapıyoruz. Ebemizi öttürüyor o markafoniler, trandyollar, limongolar, gitti gidiyorlar. Resmen taksit taksit ebemizi skyorlar ayol!!!1

Biz de böyle ehe, eha ahha diye ağzı açık ayran budalası şeklinde bakıyoruz.

Az önce takma kirpik almaya kalktım. Bak bak sanki bana çarliz tetron mınaki!!! Senin neyine takma kirpik? Varolan kirpiğine bile rimel sürmeyen bir insansın. Ama işte bir noktadan sonra gözü dönüyor insanın. Götünü yaya yaya oturduğu yerden alış veriş yapmak mı cazip geliyor bilmiyorum ama adım gibi eminin, bir noktadan sonra bana çok rahat, taksitle rulman falan satabilirsiniz. Neblim alışveriş merkezlerinin kapısındaki o düt düt öten kapı gibi dalgadan falan satabilirsiniz yemin ederim. Çünkü sadece almaya kanalize olmuşum ben o dakikadan sonra. İşlevsellik, yarar-fiyat dengesi falan görmüyor gözüm. Ayyy ne şeker şeymiş ki bu diyip voltaj regülatörü falan alabilirim (burda voltaj regülatörü ne olduğunu bildiğimden değil ismi afilli olduğu için seçilmiş bişey). Ya da neblim ay esprili olur işte evde negzel diyip gayet barok tarzda döşenmiş salona arizona tabelası falan alabilirim.

İşte bugün de böyle oldu. Neyse ki FındıkK, hepsi birer tokat gibi çarpan sözleriyle beni kendime getirdi. Gerçi kendisi de aynı bokun kedi patisi pembesi rengi olduğu için sözleri ne kadar doğru olsa da hiç inandırıcı gelmedi ama olsun. En azından hiç birzaman kullanamayacağım-ki muhtemelen takmayı bile beceremeyeceğim- dramatik etkili lady gaga kirpiklerinden almadım. Henüz......

Bi de geçen gün gayet şehrin işlek ana caddelerinden birinde işportacılar böyle televizyon anteni mantığında açılıp kapanabilen bişi satıyorlardı. Merakıma engel olamadım hemen sordum bu neeeeee???? Diye.

JOP dedi adam!!!!!!!

Hiç yorum yok: