Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

10 Aralık 2009 Perşembe

uyanmak



1537 yıl uyusam bile ben kalktığımda "offf çok uykum var yæææ" diyebilecek bi insanım. buna rağmen sabahın bir köründe kalkan biri olarak gece ikilere kadar saçma sapan bir dolu şeyle uğraşıyorum. sabah doğal olarak ceset gibi geliip gidiyorum işe.
bunun yanı sıra benden 1,5 saat önce kalkmasına rağmen uykusunu, almış mükemmel görüntüye ulaşmış bir dolu kadın var bu şirkette. hepsinden nefret ediyorum.

bu uyku mevzuna ailede çeşitli çözümler getirilmeye çalışıldı fi tarihinden beri. kan sayımı, tehdit, tatlı sözle yılanı yerinden çıkartma politikası, çığlık, bilgisayarın fişini çekme vs. ama mevzu benim uğraştığım şeye olan bağlılığım değil. bilgisayarı makul bir saatte kapatıp 3,5 saat kitap okuyabilirim. yada televizyonun karşısından 10' da kalkıp yatağımın içinde örgü örebilirim. bu gerizekalılığa bir çare var mı bilmiyorum. varsa bir zahmet yazın da bileyim.

çok uykum var mına koyim yæææ :(

Hiç yorum yok: