Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

12 Aralık 2009 Cumartesi

aklımdan geçenler..

  • kestane aldım eve gelirken, tadı bok gibiydi, ulan bursa şurası be adam gibi kestane satsanıza!
  • şu bahsettiğim 22lik çıtır, pardon piç, sattı beni. bu gece de yalnız uyicas.
  • bi de ağdaya gittim ha.. o da ayrı bi komedi, benim gittiğim salonda 120x160 ebadında çük kadar odalarda oturarak ağda yapıolar. ilk gittiimde hassiktir lan bu ne olmuştum. neyse bu sefer yatarak yaptık operasyonu çok şükür. hayır yani ayakta öne doğru eğiliosam arkamdaki benim adamım olmalı, elin karısı diil.
  • sex and the city 2 geliomuş mayıs 2010 da.
  • film izlemek istiom ama tek başıma izleyemiom. off canım da çok sıkılıo. bunaldım ha cmts cmts..
  • ayy aklıma bi hikayem geldi anlatıcak. hemen onu yazem bare. evet dilime vurdu :p

2 yorum:

Şirinlik Muskası dedi ki...

- kestane temin edelim sana
- vay piç!!!!
- epilasyona başladım ben de. tavuğun tüylerini ocakta yakarlar ya aynı öyle koktum
- daha bi bölüm bile izlemedim o diziden, ilk filmi de izlemedim zaten
- benim de istiyo ama üşeniyorum ki yaklaşık 170 tane falan film var izlenmeyi bekleyen
- hani nerde???

FındıkK dedi ki...

yazıcam bi ara.pek üşendim şimdi..