Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

10 Aralık 2009 Perşembe

28-6=22

yaşında bi çocuklan filörtleşiom bu ara.
kendisine has çocuksu ama ergenliğin verdiği bir bilmişlik içerisinde kaçamak cevaplarla yazışıo benle.
aslında daha önce hiç tanımadığım bi insan olsa, neler yapıcam ona ama.. arada aileler falan. kendisi ve ortak hiç bir tanıdığımız benim ne mal olduğumu bilmediği için, gazı bi veriom bi çekiom.
ve evet aramızda 6 yaş var.
çocuk büyütmek için illa dourmak mı gerek bunu bi irdeleyeyim dedim.
ama bu kardeşimiz de her ne kadar yakışıklı falan olmasa da.. "oh so fuckable!"
bakalım, bu haftasonu buluşciiz. hatta bende kalcak. içki içmezsek ve mantığımıza hakim olursak benim misafir odasında güsel bi uyku çeker, hatta sabah kendisine kahvaltı bile hazırlarım. ama daha dün gece yazışırken odama girme planları yapıodu.
ya bu da nası bişidir, milletin siki msn'de canlanıo. yüzyüze olsa tabi diyemez bööle şeyler. hoş neyse, ben de fırsat verdim demesi için. ehehe..

şimdi bu sayfanın ismine layık oldum işte!

ama bunu niçin yapmak istiorum? çünkü merak ediorum. elimde değil, çok merak ediorum. fallikliğim de var elbet. ama merak?!

bakalım elimizde mi patlar götümüzde mi, bu haftasonu görüces.
niyahaha :) küçük bi çocuğu nasıl baştan çıkardığımı anlatırım ilerleyen günlerde.

ve umarım o kadar küçük diildir.

bu şarkı da ona gelsin, ama adını "boy, you'll be a man soon" olarak deiştirelim :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hahahahahaha...umarım değildir :))))))))

Şirinlik Muskası dedi ki...

yaş ebat oranı doğru orantılı değil üzülme kuz. yoksa benim son ilişkim çok farklı bir boyutta seyrederdi:)

FındıkK dedi ki...

yok zaten fazla da büyük olmasın, biliosun durumumu.

Şirinlik Muskası dedi ki...

ahahah fındık kuku