Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

26 Aralık 2009 Cumartesi

Bir gün gelir deee beniiiğğm olursaağğn :-)

Oh be çok  şükür.
Lan Muska karısı, bi haftadır sana anlatamadım die dilim şişmişti ha!

Son olayım şudur ey sevgili okur, (okursan tabi :-/ )

Şimdiiiii, benim ve Muskanın ortak bi arkadaşımız var, yıllardır.
Geçen haftaya kadar benim fiziksel olarak yalnızca 1 kez görüştüüm ama Muska'yla daha sık görüşmüşlüğü olan bu delikanlıya nerdeyse bi yıldır aynı şehirde olmamıza rağmen görüşememiştik; geçen hafta sonuna kadar, miuuu <3..
Geçen pazar sonunda buluştuk, beraber kültürel ve sanatsal bi şehir turu yaptık, akşam da bira içtik falan. O 7 saat ne zaman geçti ben anlamadım ama. Kendisi konuşurken (ki çok konuşur, ama olsuuuun, miuuu <3) benim içimde bööle bi "yapışş kızım FındıkK!" diyen bi canavar da o gece ete kemiğe büründü. İşte ben geçen pazardan bu yana, karnımda uçuşan kelebekleri yatıştırmaya çalışıorum. Sonunda olayı tüm detaylarıyla Muska'ya anlattım, az önce, telefonda. O da flört aşamasında olduğumuzu söyledi, meğersem çocuk da benden hoşlanıomuş (Muska'nın yorumu bu yönde, ne küseeeel, miuuuu <3)
Dilim şişmişti ve itiraf etmeliyim ki ben bunu Muska'ya söylemeye korkmuştum. Zira, bir elimin parmaklarını geçecek sayıda "arkadaşımla" seviştiğim için şimdiye kadar, durum benim için biraz korkutucu olmaya başlamıştı. Yani fuckbuddy değil de, buddy fucker olup çıkmıştım, hoş tam zamanında durdurdum kendimi.
Ama durum bu abimiz olunca iş değişti sanki, evet bir an önce hemen hatta şu anda şuracıkta olsa da üzerine atlasam diye düşünmüyor değilim, düşünüyoruuuum, hem de ne düşünmek! Dün gece bana gelme ihtimali vardı, çarşafları değiştirdim be! Düşün artık. Ama yapmicam. Yapmamalıyım. Hayır kendisi de benim ne mal olduğumu -bi yere kadar- bilio. Ama yine de birascık ağırdan alsak daha iyi olucak gibi. Evet evet sanki. (İstiorum üleeeen getirin onu bana -  ya da Muska'ya da telefonda belirttiğim gibi, "Yirim ben onu!") Hem öyle bi konumdayız ki, bööle nerelere gitsek beraber diye planlar falan yapıoruz. ( miuuuuu <3 )

Umarım anlatınca büyüsü kaçmaz ama o benim olsa olmaz mı?
Onu bana alır mısın Muskaaaa?
Bak sen ara onu, konuş, bi ağzını ara bakiiim. Eh artık nasıl yaparsın bilmiorum. Ama keşke konuştuklarınızı kaydetmenin bi yolu olsa. En azından eline bi kağıt kalem al önemli yerleri not al. N'olursun! Zira tüm detayları tekeer teker sorucam. Evet sorucam. Ara onu ara.


2 yorum:

Şirinlik Muskası dedi ki...

biz türk halkı olarak bu gibi durumlarda senin gibilere "allah ıslah etsin" diyoruz fındık hanım. ben bi şekilde ıslah edicem seni ama dur bakalım taaaammm ararııızzz. ama bir milyor tae soruya cevap veremem şimdiden peşin peşin söyliyim. not tut dedi ya. oha!!

FındıkK dedi ki...

Allah ıslah etsin kısmını evveliyatımda arkadaşlarımla (her seferinde 1 tanesiyle tabi) sevişmiş olmam konusunda mı diosun, yoksa bööle taze taze saf hisler beslediim için mi, yoksa ne?
Ayrıca hala aramadı kafayı yicem. Geberdim meraktan :(