Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

13 Aralık 2009 Pazar

Pembe Sabahlık

Evde giydiğim pembe bi sabahlığım var ince bi polardan, bööle sıcacık tutuo, içine bi askılı tişört giyiyosun oh mis yumuş yumuş!.. uzaktan bakınca bornoz gibi duruomuş ama bornoz diil o; sabahlık! Eve kim gelse de onu üstümde görse "Aaaa bornozla mı geziosun evin içinde?!", "Aaaa aynı benim bornoz kiyohoho!!!" vb tepkilerle karşılaşıorum.
SİZE NE MINIZA KOYİİM SİZE NE??? BENİM GİYDİİM SABAHLIK SİZİN GÖTÜNÜZE Mİ GİRİO HA?!?!?!
AAAAAAAA SİNİR OLDUM!


Ahaha, fantazi dolu bi yazı mı bekliodun? Pembe sabahlık, jartiyer, yok anam yok..

4 yorum:

Şirinlik Muskası dedi ki...

-pembe sabahlıkla başlayan fantazi dolu bi yazı olamaz bence. içinde pembe olan herhangi birşeyin seksi olabileceğini hayal bile edemiyorum zaten.
- işte ifrit olduğum insan tipi. aaa onu niye öyle yapıyosuaaan? aa bunu neden giydin ki? ay bence hiç olmamış ki o öyle.

yani bir insanın fikrini dile getirmesine, eleştirmesine karşı değilim, asla. ama be amcık ağızlı bunu sadece senin gözüne farklı geliyor diye sanki dünyanın en acayip, en iğrenç, en gudik işini yapmışım gibi neden dile getiriyorsun. hasta oluyorum ben bu tiplere ya. bak yine sinirlendim:(

Şirinlik Muskası dedi ki...

ha bir de böyle senin çok sevdiğin bişeyini, yada sevmene de gerek yok kullandığın bişeyini gördüğünde "ayyy iğrennnnççç" diye karşılayanlar var. işte o iğrenç şeyi sok onun götüne ateşe ver :/

Adsız dedi ki...

ben tahmin ettim sanırım bu sabahlığı...ünlü markası olan bişi dimi bu :) bir arkadaşımın annesi, bir arkadaşıma hediye etmiş de..bildim bildim :P

kükü

Adsız dedi ki...

ayrıca Şirinlik Muskası;

sevdiğim bişiyi asla başkasının götüne sokmam..yazık olur..yok illa sokacaksam kendi götüme sokarım :)

kükü