Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

11 Aralık 2009 Cuma

aliiiiiiii ali desidero

klip var burda tıklaneybıl.

sabah uyandığımdan beri manyak gibi bu şarkıyı mırıldanıyorum, kafamın içinde dışında. yaklaşık 07:10' dan beri yüzümde yavşakça bir ifadeyle takılıyorum. işe gelir gelmez muzicons' da arattım bulamadım ama klibini buldum başka bir sitede. iyi ki de bulmuşum yarıldım sabah sabah.
abicim bu mazhar sadece mfö ile sınırlı kalmayıp tolgahan' ın grubuna da katılabilirmiş. adam gayet thom yorke gibi dans ediyo lan. sözlüklerde thom yorke dansı diye başlık açacaklarına bu milli değerimiz için başlık açsınlar. özkan zaten bilinen bi performans klipte o kadar aksiyonu yok, fuat desen zaten sadece sesten ibaret benim için , yolda görsem tanımam muhtemelen, bp' nin şapkasız çıkmam abi reklamlarında bile yadırgamıştım adamı.
ama mazhar, ahahahaha.
1:37' de "bizim ali kahvede aynen" derken beliyle çizdiği o ovale kurban olduğum ahahahahaha. dağıldım sabah sabah amına koyim yaaa. ahahahahaha.

Hiç yorum yok: