Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

25 Aralık 2009 Cuma

pişman olur da birrgün dönersen bana geri....

içimin yağları erir. öyle böyle değil zevkten sekiz köşe olurum yeminle. ama bir yandan da götümle gülerim ha. ahahahah o kendinden emin, ne yaptığını, ne iste-me-diğini bilen adam çizginden kayıp kuyruğunu bacaklarının arasına kıstırdığın an bütün olayın biter. bil diye söylüyorum.

nerden çıktı şimdi bu mevzu anlatayım sevgili okur. yakın zamanda bir terkedilme olayı yaşadım. gayet yol al dedi bana eski manita. baya bi üzüldüm falan, geçti sonra. iş yerinden bir erkek arkadaş da aynen benim gibi, hatta birebir aynı şartlarda terkedildi bu hafta. beni bir sen anlarsın dedi. gel beraber içelim. eyvallah içelim hacı dedim. o anlatıyor, ben anlatıyorum. mevzu daha eski sevgililere, pişmanlıklara falan geldi SÜPRİZ bir şekilde. dedi ki, ayşe'nin fatma' nın gelip de "ben pişman oldum, büyük kerizmişim" dediğini hayal etmek onunla evlenip mutlu olduğumu hayal etmekten daha zevkli. o dakikadan itibaren aklımda kapıda kronolojik sırayla dizilip pişmanlıktan köpek olan eski sevgililer fikri var. yavşak yavşak sırıtıyorum son 2,5 saattir. arkadaş da bozuldu galiba azcık. çocuk bana derdini anlatıyo. ben hülyalara dalmışım, bana en büyük ibneliği yapmış eski sevgilime, o bana ne kadar pişman olduğunu anlatırken siktiri çekiyorum. pis pis sırıtıyorum resmen.

ahaha hala mitiş bi tatmin duygusu düşünmek ya. bundan sonra intikam rules!!!!!

1 yorum:

FındıkK dedi ki...

Ahaha tatlım süpersin. Ben de seni bekliodum. :)
Ben benim eskilerden birini evde dimdik(!) bekletmiştim bi kaç saat. Evine gideceğim dakikaya kadar kendini baştan çıkarıp, sonra tamam evden çıkıom 15 dkya ordayım deyip 14. dakikada telefonumu kapatmıştım. Ve ben geldim o gelemedi yani ööle bi zewkti :p İnşallahhh gelir o günler beraber güleriz.