Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

11 Aralık 2009 Cuma

giden gitti kalan sağlar nerde amına koyim

bugün, şu dünya üzerinde geçirdiğim 9000 küsur günde tanıdığım, ve bir gerizekalı beyinsiz olduğum için terk ettiğim "tek" mükemmel erkeğin evlendiğini resmen öğrendim. nişanlandığını biliyordum, evlenmiş olabileceğini tahmin ediyordum ama yine de ortak bir tanıdığımız "düğününde çok komikti yaaa" dediğinde başımdan aşağıya kaynar sular döküldü. kaynar su ne ki. kaynar kazan düştü kafama.
bir daha onun gibisiyle karşılaşma şansım sıfırın altında seyrettiği gibi ben bu sek salaklıkla öyle birisiyle tekrar karşılaşsam bile aynı hatayı yapacağımı bildiğimden, sakin, huzurlu, mutlu bir hayat geçirme ihtimalimi tamamen rafa kaldırmış bulunmaktayım.

kendime mi kızayım, benden o kadar çabuk vazgeçtiği için ona mı kızayım, örf ve ananelere mi söveyim bilmiyorum. böyle son 1 saati çeşitli duygu fırtınaları içerisinde geçiriyorum.

Hiç yorum yok: