Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

13 Aralık 2009 Pazar

I'm a superficial bitch?

bi çocuk vardı bu evime taşınmadan önce tanıştığım. detay vermek istemiom, eşşek sağlam kazık vs nedenler..
şu an bana aşık. çok sevio beni, keyfimin gelmesini beklio falan.. çok değer verio bööle sevgi dolu bi kişilik kendisi. götüm kalkmış falan diil gayet objektifim, olay bu, hatta kırmamaya çalışıom walla.. ha aynı zamanda ana dili gibi iki yabancı dil konuşuo, süper müzik zevki ve dünya görüşü de cabası, yakışıklı da ha! benim tipim diil o ayrı, zira ben esmer severim.
yazık.. ben ondan hoşlanmıom bile.
neden?
çünkü;
ilk gecemizdi, soyunurken farketmedim karanlıktı falan, sonra olaya bi uyandım ki, adam kot pantolona kemer takmış, ok takar di mi sorun diil? yok ööle işte, nah değil! bal gibi sorun! abi kemer, dedemin kemeri! hani erkeklerin kumaş pantolona taktıkları kemer vardır ya, işte onun 73 yaşında olanı. hadi dedim bunu gözardı edeyim, ama edemedim ki hay sıçiim edemedim! ignor ediom abiyi sürekli, ekiom falan.. aradan bi süre geçti, rica minnet yine buluş falan.. bu sefer ne göreyim? bel çantası!!! holi faking şit! ama biz 2000lere gelmiştik, sen nerde atladın uçaktan abi bi söölesene?! bu iş bööle bitti işte.. yüzeysel miyim? evet! lanet mi okuosun? çok daz kimde?!




nazik bi not: itiraf ediim, ikinci bi gecemiz daha oldu. kaşıntım vardı da elimdekilerin en iisi oydu o ara. o kadar kötü durumdaydım yane eyihoho!


nazik bi ikinci not: bence buraya erkeklerin ne yapmaması, ne giymemesi modunda bölümler ekleyelim. ha? bi de ben adımı deiştiricem. bilginize. pek bi kaba bu boşboğaz. oysa bana bakın ne kadar kibarım!!!

1 yorum:

Şirinlik Muskası dedi ki...

ben bu yazıya "allah belanı versin be" diyeni çok merak ettim. şu senin eleman olmasın sdjfhskdfhsdk