Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

22 Mayıs 2010 Cumartesi

muska'nın cinnet anları şok

Bazen. İnsanları. Öldürebilmek. Çok. Kolay. Ve. Anlaşılır. Oluyor. Benim. İçin.

Yani bir anda karşımdaki adamın karnına bir pala(oha) sokmak ne kadar mantıklı geliyor anlatamam. O böyle gebeş gebeş konuşurken hareket etmesini engelleyecek ancak hissetmesini engellemeyecek bir iğne kullanıp, en kalınından bir çuvaldızla dudaklarını dikmek istiyorum bazı insanların. Bazı insanların nefes alıyor olması bana acı veriyor resmen. Oksijenimi kıskanıyorum adamlardan. Bazı insanların götüne elektrik süpürgesinin hortumunu dayamak gerçekten eğlenceli geliyor kulağıma!! İçi boşalırken gözlerine bakmayı dilemek. Sapık gibi yazıyorum böyle fındık korkmuş olabilir sdjkhksdfhskd. Amagerçektenbazıinsanlarbeniçiledençıkarıyorvebenhiçbirşeyyapamıyorumöylemalgibigülümsemekzorundayımçünkü. Ama bazen öyle bir bakıyorum ki yüzlerine shfksdfhskd. Gülümseyerek itin götüne sokuyorum adamı ve o yüzünde böyle aptal bir ifadeyle ee aa öö demeye başlıyor. Yaaa “eee  tabi” yarraam diyorum içimden. Keşke yüzlerine karşı da diyebilsem. Parası olan insanlardan tiksinmeye başlayabilirim heran. Gidip açlık sınırındaki insanlarla takılmaya başlıycam. Sadece otobüs bileti olan arkadaşlar edinicem. Gerçi bi güneş kremine 75 lira verebilecek kadar mal olan binsanla arkadaş olmayı onlar tercih eder mi bilmiyorum. Şimdi nerden çıktı 75 demeyin. Acayip büyük bi mallık yaptım galba ben. Hani bilmiyorum netice nasıl olur da hatice çok feci. Ay cin cin espiri yapmasamL 50 ml güneş kremi aldım. 50 spf. Yüzümü yağlandırmasın dedim, iyi bi marka olsun dedim, yüzüm zaten saçmalamaya yer arıyo korusun dedim, cilt kanseri olmayayım dedim. Gittim 75 lira para verdim lan. Evlat acısı gibi oturdu ki ne oturmak. Bide ben bu parayı verdim iklim değişti la yine :((( belki cayır cayır yanıyo olsaydık bu kadar iime oturmazdı.

Neyse ben başka bişiden bahsediyodum.

Şimdi abi kesinlikle mülliyetçi binsan değilim. Faşist asla değilim. Ama bazı insanların bu doğu kafasından kurtulamamasına fitil oluyorum. Kafadan kurtulmayı bırak adam konuşamıyo bile olm. 15 dakikalık bir telefon görüşmesinin sadece 4 dakikasında adamın ne dediğini anlıyorum. Ha burda mevzu lisan mevzusu değil. Yani birinin, lazca, çerkezce, kürtçe, zazaca falan konuşmasından bahsetmiyorum. Böyle gayet “türkçe” kelimeler kullanıyo ağa ama anlaşılmıyor. Çünkü bir de adam konuşmamış ki hayatında doğru düzgün kimseyle. Ufak bi tahmin sallıyayım mesela ne kadar tutarsa. Bu lavuk mesela evine gittiğinde karısına “karııı yemek nerde lan” diyodur, oğluna “terliklerimi getir la” diyodur, kızına bişey deme gereği bile duymuyodur, sonra oturuyodur böyle mal gibi televizyonun karşısında. Sonrada yatıyodur, o karıyı çatır çatır skiyodur ağzını bile açmadan uyuyodur pezvnk. Ondan sonra da iş için beni arıyodur ve beni delirtiyodur. Ben de böyle gerizekalı gibi bu adamın dininden imanından sayıp kendi kendime işkence yapıyorum. Sana ne!!! Bırak koduğumun ipnesi ne halt ederse etsin. 4 gün falan oldu mesela bu köpekle diyalog hala sinirleniyorum yazarken. Zaten hep abuk sabuk şeylere sinirleniyorum. Yırtma yeri her katında aynı hizada değilse tuvalet kağıdına sinirleniyorum mesela sdjhfskfhksjd.

Az önce sprite’ ın sitesinde 10 dakikalığına meşur old gibi bi geyik var. Orda albüm kapağı yapıyosun fotoğrafla falan. en abuk olanına böyle koca memelli bi kadına eski sevgilimin yeni sevgilisinin resmini koydum sjhfsdhfks. Öyle mutlu oldum 10 dakika. Eski sevgiliyi tarihin tozlu sayfalarına gömeli de yıl oldu yannız.

Ayılardan nefret ediyorum. İnsan suretinde olanlarından. Yoksa pandalar falan cHoK daTLu (kalp)

 

Canım sıkıldı.

Görüşürüz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

korkmadım.
katılıorum.
imza:pındukK.

gerisi önemli değil... dedi ki...

denemediyseniz hiç, "amann boşverr" demeyi seçin.