Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

7 Mayıs 2010 Cuma

mallıkta sınır tanımayan bloggerınız lunaparktan bildiriyor

Bu hafta arkadaş gurubumuzda bir nev’i kutlu doğum haftası. 4 “boğa” nın doğum gününü akşam rakı balıkla şenlendirmek istedik. “KALKAN” mevsimiymiş zaten. Gidip bakıcaz bize kalkan bişey var mı diye.

Lakin bu beyin hücrelerine küçük yaşlarda nazar deymiş insan, sabah servisin gelmesine yaklaşık 6 dakika kala uyandığından gardorubu bile açmadan kapı arkasındaki askı ve ütü masası üstü sonbahar-kış koleksiyonundan giyindi. Kapının önünde bulduğu ilk ayakkabıyı ayağına geçirdi ve bu sıcakta külotlu çorap giydi mınaki!!!!!! Hem de kafferengi. Daha şimdiden yanmaya başladım, öğlende napıcam bilinmez.

Yani velhasıl rakı balık konseptinden ziyade bir galeria’da çocuk parkına, bir lunaparka gitme kılığındayım. Ev de anasının nikahında olduğu için, cepte de para olmadığı için fasıl dinlemeye pilili elbisem ve opak külotlu çorabımla gidicem. Ve büyün gün hayvan gibi terleyebilirim gibi duruyor. Teke gibi kokma ihtimalim var.

 

Benim kaderim bu ama. Ben alıştım artık. Bazen böyle kendi mallığımdan, çoğu zaman da kader denilen koduğumun tekeri yüzünden böyle olur sürekli. Baş düşmanımız regl laneti. Çoğu zaman ciddi ciddi şu genç yaşımda yumurtalıklarımı aldırmayı düşünüyorum. Vereyim ihtiyacı olan birine. Artık kim yumurtalığa ihtiyaç duyar orasını bilemem, gerçi çocuk sahibi olmak isteyen bir sürü kaçık insan var.

 

-          3. senenin sonunda tatile gidilir, 2. gün bir bakmışsın regl olmuşsun

-          Haftalardır görüşemediğin sevgilin şehre gelir, regl olursun. Sadece sevişememekle kalmazsın, bi de ağlamaktan ağzın burnun şişmiş, rimellerin götüne inmiştir çektiğin ağrı yüzünden adama da ızdırap olursun

-          Liseden mezun oluyorsundur, hayatının en mutlu günüdür, bembeyaz mini bir elbise giyersin ve bingo!! regl olursun

-          Barda bir adamla tanışırsın, evinde kimse yoktur, tam havadasındır, o tam havasındadır ama reglsindir

-          En sevdiğin kuzeninin düğünü vardır, ve evet sen regl olursun!!!!!!

 

Makus talihim “kadınlığım” resmen mınaki. Çoğu zaman en çok işe yarayan özelliğim aynı zamanda başımın en büyük belası!!!

 

Kıl mevzusu var bir de. Daha önce bi postta yazmıştım ucundan.

 

Talihsiz bir sir ağda maceram var mesela. Sir kere allah belasını versin o sirin. Ne iğrenç birşeymiş. Mis gibi anam babam usulü şeker ağdanın gözünü seveyim arkadaş. Bir daha mı sir. Aman aman evlerden ırak. Resmen midem bulanıyo adı bile geçtiğinde.

 

-          aniden havuz, deniz organizasyonu çıkar, tüylüsündür

-          aniden sevgilin gelir süpriz yapar, tüylüsündür

-          evde giyecek birşeyin kalmaz, sadece mini eteklerin gözüne batar ama tüylüsündür

-          sabah havaya aldanıp uzun kollu giymişsindir, öğlende cayır cayır yanarsın, ama uzun kolluyu  çıkarıp altındaki askılıyla oturamazsın, çünkü tüylüsündür

-          ani bir aksiyon çıkmıştır, ufukta muhteşem bir sevişme görünmektedir, gider yarım saatlik bir ara yakalar sir ağda yaptırırsın, ve o muhteşem sevişmede hiçbir şey hissetmezsin!!!!!

 

Bu iki ana konu dışında milyonlarca eğlencemi bok eden şey var.

Neblim misal bir arkadaşımda kalıyorumdur, tam eve döneceğim günün akşamına harika bir organizasyon olur

Tatile gittiğim hafta yaşadığım şehirde en çok gitmek istediğim korser verilir

Formula yarışının olduğu gün müşteri ziyareti çıkar

Sevgilimin terkettiği gün seçim günüdür içki satılmaz

İşten gelip üstümü değiştirip televizyon karşısında battaniyenin altına yayıldığım an kapı çalar

Pazar sabahı saat 7 de yanlış numarayı arar bir dallama ve ne süpriz o yanlış numara benim numaramdır

Hasta olup yorgan döşek yatmam gereken gün genel müdür ziyarete gelir, yatamam paşa paşa işe giderim

Birisini ziyarete başka bir şehre giderim ve o şehirde yıllardır ne kadar görüşmeyip ektiğim insan varsa onlarla karşılaşırım

 

 

Yemin ederim bi şey benimle uğraşıyor!! Ama bi elime geçirirsem!!!!!!

 

 

 

 

 

6 yorum:

FındıkK dedi ki...

muska seni sikmeyen talihin, kaderin, mörfi kurallarının falan sikleri düşer mazallak, ondan bööle.

Şirinlik Muskası dedi ki...

ayyyyynen öyle. Boşuna demiyoruz bizi sikmeyen cennete gidemez diye amına koyiim

Adsız dedi ki...

auhauash :D kıl ve regl en çok çektiğimiz hedeler. aynıları benimde başıma geldi hemen hemen sokayım şansıma lan. kadınsındır ağda yapman gerekir, kadınsındır regl olursun amk bütün acıyı biz çekiyoruz

FındıkK dedi ki...

walla bişi dicem, ben o ağda olayına sardıkça motorize seviyem yükseldi. acaba diom artık kıl yumağı gibi dolaşıp dolaylı olarak potansiyel kalp kırıklıklarına çare mi bulsam lan?! nekkadar acınası bi fikir bu mınaki ya.. okuyunca anladım. talihime sokim.

Profösör dedi ki...

Sanki karabasanlar yaşıyor gibi bir anlatımınız var. Yoksa bu talihiniz mi. zamanı tersine döndürün lütfen. kum saatini ters çevirin.

Şirinlik Muskası dedi ki...

pro, resmen karabasanlar yaşıyoruz abicim evet.

misal bugün mörfinin teaaa götüne koyim mezarında ters dönsün ibne, kemileri sızım sızım sızlasın, götüne yılanlar girsin çıksın dedim.

bilmiyorum kızlar size de oluyor mu? bugün böyle gayet seksi bir bluz giydim, saçlar falan tam istediğim kıvamda, yüzümde bir gıdım makyaj olmamasına rağmen bebek götü gibi yumuşacık pırıl pırıl falan. spor bir şıklık sergiliyorum sjhfsdkjhfksd.
bugün benimle karılaşan bütün adamların gözlerinde resmen fantzilerine malzeme olduğumu gördüm. bunu iyi bişi olarak söylüyorum çünkü öyle acayip iğrenç şeyler düşünmedikleri çok belliydi. şunu yatırıp çatır çatır siksem diye düşünmüyolardı yani. gayet sırt dekoltemde parmaklarını gezdirmek boynumdan öpmek istediklerimi gördüm abi gözlerinde.
etiket şahane!! libido zaten tavan yapmış durumda şu sıralar bende. makus talihim bana senede bir gün seks kotası koymuş ve en son sevişmenin üzerinden 11 ay geçti. tam kıvamımdayım.
ama gel gör ki, şu dakika dünyanın en seksi, en adonisli, en iyi sevişen adamı çıksa gelse dese ki "seninim!! hırpala beni!!! seks kölen yap beni, en çılgın hayallerinin öznesi yap beni!!! yanından ayrıldıktan sonra dilsiz olacağim, kör olacağım" mümkünatı yok!!!
çünkü reglim azına sıçayım. ayrıca tüylerim olmuş burdan köye YOL!!!!! örüp boncuk taksam ucunda 3 beliğe daha yer kalır.

ama pırıl pırıl olsaydım, reglimin üstünde 2 hafta geçmiş olsaydı ve ben rabbim gökten bir erkek gönder kulun kölen olayım modumda olsaydım kesin o gün en iğrenç tişörtümü giymiş, ağzım burnum şişmiş, üzerinde fantazi kurmayı bırak kabus olabilecek bir kadın olurdum.

o zaman sikeyim ben öyle mörfiyi işte.!!

ayrı bir post oldu bu yorum da. yuh mınaki.