Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

9 Mayıs 2010 Pazar

Doğumgünün kutlu olsun aşkitom Bay E!

Sevgili Bay E.Dümbükoğlu,

Bugün, senin bana ilanı aşk edip de süper bir gece geçirmemizin üzerinden 71, senin beni aricam diip de aramamanın üzerinden 72 gün geçti.

Ah, oysa doğumgünün için planlar bile yapmıştık.

Beni soracak olursan şahaneyim, iş süper, ev süper, aşk yok ki o daha bi süper; senin üstüne neler yedim, hiç merak etme kendime geldim yani. Senin gibi kendine güveni yerlerde gezen insanları hayatıma almamaya başladım senden sonra, unutmadan, bunun için teşekkür ederim sana çok çok..

Umarım 27. yaşın sana; AIDS, HepB, HepC gibi bilumum hastalıklar, en babasından şööle maailecek bir iflas, yeni bir aşk ve hemen akabinde terk ediliş, kızkardeşine senin bana davrandığın gibi bir hadise, arkadaşlarından yiyeceğin nice kazıklar ve kucak dolusu mutsuzluk, başarısızlık getirir. Dilerim beni çok ararsın ama asla bulamazsın da, ben o sırada çılgınlar gibi mutlu olurum. Dilerim uyuşturucu bağımlısı olursun da götüne kadar herşeyini kaybedersin. O deli zengin ailenin bile sana hayrı olmaz umarım.

Umarım bu geçireceğin ilk kötü doğumgünü olur ve bundan sonraki her günün, her dakikan, her saniyen de artarak seni mutsuzluğa, çaresizliğe, yıkıma sürükler.

Boynun altında kalsın allahın belası.

Doğumgününü aşağıda çalan nadide şarkı ve bi kadeh şarap eşliğinde güzide kankalarım İntikam ve Bedduayla beraber kutluyor, sana da sevgilerimizi gönderiyoruz.

Sevgiler, XOXO!!!

5 yorum:

Şirinlik Muskası dedi ki...

hjsjkfhdskjfhsdkj otobüste eşşek gibi güldüm lan anıra anıra. bütün millet bana baktı.

Profösör dedi ki...

AAAA eşşeğin de bir itibrı var.

The SummerSon dedi ki...

Baya sinirliyiz sanırım Bay E.'ye karşı FındıkK...

FındıkK dedi ki...

eh birazcık. o hıyar yüzünden cacıktan soğudum ben yaa sdfgsdfgfds :p

The SummerSon dedi ki...

Haha :D