Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

4 Mayıs 2010 Salı

hıdrellez falan..

ihmal ettim seni bilok..
muska karısı triplenmeden yazcam bişiler.

yorgunum çok.

yarın misafirler gelio, memleketten arkadaşlar.
ertesi gün de yine aynı grup içerisinde Bay O. gelicek.
sikik bi durum tabi bu.. her ne kadar en ateşli gecelerimiz mazi olsa da, kimsenin bizim Bay O ile çatır çatır seviştiğimizden haberi yok, e şimdi gelecek misafirler de couple, şimdi ben onlara yatağımı vermek durumunda kalıcam. e sonra gecenin bi yarısı salonda koltukta uyumaya mahkum olan O eline alıp benim yanıma gelicek.. E zaten iki adım yol ufak odayla benim odamın arası. biz de sessiz duramayız. off. bööle ızdırabın eziyetini skim ama yaa.

geçen sefer O geldiğinde kardeşiyle gelmişti.. bu sefer kızcaaz salonda, O küçük odada ben de yatağımda uyumuştum. hiç de içimden gelmemişti onla sefişmek, sevişmemiştik de ama bu sefer aklımda biri yok.. belki bi aksiyon olur.. çok da istemiom ama azgınlık potansiyelime bağlı. yani sizin anlicanız kesin sefişces.

yine de ben Bay P'yi tercih ederim.
üff onu da etmem ay bi siktirin gidin eski heriflerim.
yenilere yer açalım.

neyse bakalım..

ha bu arada çarşamba gecesi hıdrellez. aşaada da gül fidanları var.
ben kendime ve muskaya parası ve aksiyonu bol birer herif bağlicam. bi de para. malum herşeyin başı.
hiç kullanılmamış çamaşır giymek gerekiomuş hıdrellez gecesi. yarın aliim de Hızırla İlyasın karşısına donsuz çıkmayayım.

e hadi ii geceler.

3 yorum:

Profösör dedi ki...

Hıdırellezde dilekler kabul olur mu ki?

FındıkK dedi ki...

walla bilmiom hocam, zor yerden sordunuz.
ama benim dileğim kabul olsa gökten sapır sapır erkek yağardı. bakalım, ben diledim. olursa haber veririm :)
hepi hıdırellez tu yu!

Profösör dedi ki...

Hiç belli olmaz. Esas olan mutlu olmanızdır. Mutlu b.irliktelik..