Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

24 Mayıs 2010 Pazartesi

gelen yorumlar, beklentiler, hayaller, sonuçlar...

Biri bir yorum yazdı ayı gibi atladık adamın üstüne.

Fındık niye ürkütüyosun lan kitlemi? Belki verecem adama. Şaka şaka. Ne vercem yaa. Ama biraz empati litfen pls tşk öptm bye..

Olm adam belki sadece dileklerini dile getiriyo? Şimdi şirket meylinden post ettiğim için rahat rahat da yazamıyorum anasını satim. Adamcağız belki bilgisayar başı azgını? Yazıktır yææ. Çok üzülüyorum ben öylelerine. Bi de tehlikeli oluyolar. Hiç mi amerikan filmi izlemiyosun? Annesiyle yaşayıp, osbir çekip, deri kıyafetlerle genç kızları öldüren sapıklar falan var yaa. Ya onlardansa?

Geyik bi yana, ben düşündüm daha önce bu bloğa bunun gibi yorumlar, iyice azgınlar, beyni skinde olanlar falan gelecek. Nasıl tepki vereceğiz diye. Daha önce fındıkla oturup manyak gibi konuşmadık tabi ki bu konuları. Neticede Türkiye’nin avrupa birliğine uyum süreci hususunda brifing vermiyoruz sitede. Gayet geyik tabanlı saçma sapan şeyler.

Ben şahsen reel hayatımda da insanlarla iyice zıvanadan çıkmadığım sürece ağız dalaşına giren, ağzını yüzünü kırırım minvalinde tehditler falan savuran binsan değilim. Yani kalkıp da internette konuştuğum bi adamı/ kadını kaale alıp da vaktimi öldürmem. Muhabbet hoşuma gidiyorsa oh ne ala, gitmiyorsa kusura bakma canım ama hiçsin benim için. Uğraşmam seninle. Sen orda dünyanın en ağır hakaretini et bana istersen. Bağaa mı didin? modunda kalırım. Ciddiye almam, sallamam.

Şimdi burda gayet götlü mötlü yazılar yazıyoruz. Rahat rahat küfür ediyoruz, seksten cinsellikten bahsediyoruz. Yurdum insanının gözünde yollu oluyoruz. Çünkü bakış açısı bir turşu kavanozu kadar olan bir milletiz. Neyi ne kadar, nasıl yaptığın önemli değil öünkü. Sevişiyorsan ve bunu dillendiriyorsan yollusun, kaşarsın. (fındık daha eski kaşar bu arada) O sebepledir ki burda yazdıklarımıza cinsel tacizden tehdite kadar uzanan geniş bir yelpazede yorumlar gelecektir.

Bu yorumlara tepkim ruh halime ve ovulasyon dönemime göre değişkenlik gösterebilir.

Misal “adsız” adıyla dolaylı yoldan fakbadilik teklif eden şu arkadaşı ciddiye almıyorum. Ama yarın öbür gün sen git de ananlar fak diyebilirim. Yahut “aaa tabi neden olmasın, ismini bile veremeyecek kadar eli çükünde aceleyle yorum yazmış ne kadar şiriiiin. Gel, hadi koş gel” de diyebilirim.

Bir ara da internetten seks arkadaşı bulunabilir mi? Buna deyinicem. Unutturmayın.

Sevgiler.



sonradan gelen edit: sevgili adsız böyle sana açık kapı bırakmışım gibi bi imaj çizmişim istemeden. hani şöyle bi durum var, böyle blogdan iş atanlara vermeyi düşünmediğim gibi, versem bile en azından fuck buddy' i düzgün yazabilen bi adamı tercih ederim. haberin ola. şimdilik kendin asılmaya devam et.

Hiç yorum yok: