Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

23 Mayıs 2010 Pazar

kıskanıyorum.

Kıskanıorum abi.. mutlu aileleri, sevgilisi olanları, evlenenleri, yurt dışında yaşayanları, zenginleri, zayıf karıları kıskanıorum.

Az önce okudum Paris'in annesinin doumgünüsüymüş, maşallah allah saalık sıhhat mutluluk versin negzel. Benim de annem bu hafta burdaydı bir sikindirik çiçek yüzünden dünyanın kavgasını çıkardı, yüzünü azdırıp "kötüsün sen, için kötü senin!" diye hönkürdü bana. geçmişte benim için yaptığı ne kadar şey varsa hepsini bir bir saydı senin için şunu yaptım, yaz yaz bak bunu da yaptım diye. bi de üstüne feysbuktan silmiş. lan şaka gibi. walla da billa da bişi demedim ha. Sonra Tutsi'yi okudum kızı anaokuluna gidicekmiş, üzülmüş adam resmen. Lan benim babam beni ayda bir arıo. İki yıl olcak Istanbul'a taşınalı, yalvardım yakardım daha bir kez gelmedi. Annemin sevgilisi bile geldi de babam gelmedi. Kardeşim desen arada bi konuşuoruz işte.

Bi arkadaşım evlenio bir iki haftaya 500 yıldır çıktığı sevgilisiyle, düğün şarkılarını ben ayarlayacakmışım. Utanmadan tekrar tekrar arıyor, benim de yakın arkadaşım ne diim amınakoyim, hep erteliorum. Ulan orospu sen gecesine çatır çatır sikişceksin de müzikleri nie ben ayarlıorum yok mu senin kendine has bir zevkin anlamadım ki?! Ben evlenio olsam o müziklere kimseler karışamaz. Sikerim walla.

Memleketten maymun bi kız arkadaşımın sevgilisi var. Ya şimdi ben biliom ki çirkin binsan diilim. Ama bööle dışarı çıkıom Cevahir'de Taksim'de falan götüme kaş göz yapsam daha güzel olcak hatunların yanında ayaküstü veresim gelen herifler var. Ha şimdi diceksiniz belki bu karılar çirkin ama karakterleri iyi olabilir; e benim karakterim mi boktan?! Lan insanlar beni çok sevio yaa. Walla. İyi binsanım ben, bakmayın annemin feysbuktan silerekten bulunduğu gayri resmi evlatlıktan ret beyanına. Arkadaşlarım, yakınlarım, patronlarım, köşedeki manav, eczane, köfteci falan seviolar beni bariz bi şekilde. Belki diceksiniz çok ii veriolar? Hahayt derim o zaman. Duymamış oliim. Neyse işte sebepler falan çoğaltılabilir.
Ama ben yine de yalnızım. Ve yalnız olmak iğrenç bişi.

Bi kaç haftaya patron beni yurtdışı ofise çaırcak galba. Ya nie çaarcak onu da bilmiom ha. Yeni ofis açtık görmem gerekiomuş. Sırf benim gönlümü hoş etmek için sanırsam. Ama biişe yaramicaksa benim gitmem, cidden gitmek istemiom. Ağzıma bi parmak bal çalcaklar, gidip bi sikik ofisi görcem soora götün götün döncem hiç bi yeri gezmeden. hıh.

Şimdi bilmiom bilio musunuz, ben bööle kendi başına yaşayan bayık binsanım. E tabi tek başına olunca bi de iyi sayılabilecek bi semtte oturuom, haliyle masrafların hepsini ben karşıladıımdan bana bişi kalmıo pek. Allahtan yaz geldi de kalorifer parası indi accık. Mesela üstüme başıma bişiler almak istiom, soora param kalmaz da dara düşerim die tırsıom. Lan nası imreniorum hiç düşünmeden saykopatik alışverişler yapanlara anlatamam.

Son olarak da zayıf karıları çok kıskanıom. Geçenlerde annem burdayken dayımla msnde bööle kameralı neyin konuşuodu, kamerayı bana çevirdi, öküz dayımın ilk sözü manda gibi olmuşsun evde kalıcaksın oldu. Aaa saol ben de iyiyim dayıcım, ama bak senin kızın zayıf da nooldu, evlenip 3 çocuk mu dourdu demeyi de ihmal etmedim.
Bi de şimdi yaz gelio cıvırlar bikini giyicekler ya, leblebi kadar göbeklerini eritmek için ağlamaklı oluolar ya, hepsini gebertesim gelio. onları alıcan işte ver allah ver dövüceksin etleri deforme oluncaya kadar orospuların.

neyse işte gayet sinirliyim.
aşk yok,
aile bok,
ben hevessiz,
havalar kötü..

daha nolsun.
beni sikmeyen talihin siki sızlar zaten.

2 yorum:

bendis dedi ki...

çok isyankar bi yazı olmuş ama aralarda kendimi bulmadım değil :)

Şirinlik Muskası dedi ki...

annenle, dayını boş geçiyorum zaten biliyosun hislerimi. atarlanman bile saçma bu ikisi konusunda. ben sallamama yolunu seçtim. sen de seç.

şimdi böyle blog dayanışması, kankalık müessesesi, arkadaşlık, akrabalık hislerimi bi yana koyarak konuşuruyorum; sen şişman değilsin. o yüzden fındık göbekli karıları kafana takıp da kendi kendini germe çok rica edicem.

amaaa, sülük gibi karıların yanında çanta gibi dolaşan taş gibi adamlar konusunda oturalım beraber ağlayalım.