Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

5 Temmuz 2010 Pazartesi

yasak elmaya aşık olan kurt muyum?

kafama taktığım kişiler genelde tam anlamıyla uygunsuz kişiler oluyor.

Film yıldızları, patronlarım, distribütör firma çalışanları, eğitim verenler, sabah poğaça almak için girdiğim pastanede kahvaltısını eden taş adamlar, kankamın kardeşinin benden 5 yaş küçük arkadaşları!!!!!

Bahsi geçen kişilerin tipleri falan mevzu bahis değil. İnanılmaz yakışıklı taş gibi adamlardan bahsetmiyorum. Hissettirdikleri nedeniyle takıyorum onlara. Kendi kendimi oyalıyorum o hislerle, bikaç gün eğleniyorum. Bir bakışlar, söyledikleri bir söz, yaptıkları bir kompliman, bir iltifat. O kadar muhteşem hissettiriyor ki. “Ben gözel garıyam” modunda takılıyorum resmen.

 

Sonra gerçek daaaaan diye vuruyo. Yine sıkıcı ve durgun hayata geri dönüyorum. Kötü.

 

 

Bu arada sabahtan beri etrafımda 8 tane sinek dolanıyor. Delirttiler mınaki. Manyak gibi elimi kolumu sallaya sallaya çalışmala çalışıyorum.

 

Google’ da dünyanın en güzel kadını diye arattım bu çıktı: img167.imageshack.us/img167/6978/pis0ti4.jpg

Allah belanı versin gugıl!!

2 yorum:

C3Moi dedi ki...

burcunda bi sorun var :P

Şirinlik Muskası dedi ki...

dogrudur.
Zaten surda yazan 2 kişiyiz. Biri ikizler/ikizler, biri aslan/yay. Gerçi ben o yayın bana nası bi faydası var çözemedim henüz. 7/24 gerginlik gibi bi etkisi olabilir ama