Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

21 Temmuz 2010 Çarşamba

bu işte bir çelişki var?

çok vaktim yok kısaca yazıp çıkıcam,

düşündüğümde hayatıma girip çıkmış adamlar içerisinde ebemi sikenler hep en çirkinleri. arkadaşlarım tarafından en başta çirkinlikleri yüzünden kabul görmemiş olanlar. beni en çok acıtanlar benim itinayla götünü kaldırdığım, kendini dünyanın jeff buckley'i sananlar.(bugünlük idare ediceksiniz artık jeff aşkım feci kabardı)
en kıymetsizleri, en kolay söküp atabildiklerim de genelde insanların caddede gördüğünde 2. kez bakma isteği duydukları.

şimdi, ben taş gibi bir adam bulsam(3. kez baktıracak türden) onu bi güzel kendime aşık etsem sonra da egosunun amına koysam? itin götüne soksam? aşağılasam, beceriksizlikle yargılasam, sıfatsızlaştırsam? bu adam benim köpeğim olur mu? bence olur. pekiiiiyy o zaman ben o adamın nesi olurum? o adam benim için ne olur? saygı duymadığım bir adamı sevebileceğimi pek sanmıyorum.

eee yani noluyor gene? hiç.

tabi bunların hepsi varsayım. götümü kaldırıp ortamlara girdiğim mi var? marsık gibi oldum çalışmaktan, kurudum kaldım. anca götüm büyüyo. bürositin şeklini aldı iyice.

ey erkekler!! neden illa ki ebenizi siken kadınlara aşık oluyorsunuz? paria'nın adam profilleri vardı. sevmiş adamları sevdim ben hep. masum adamları da ben sevemedim. buna istinaden ey kadınlar neden illa ki ebemizi siken erkeklere aşık oluyoruz?

konu daldan dala oldu ama uyku bastırdı. bileare editlerim. ya da editlemem bilmiyorum..

Hiç yorum yok: