Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

12 Temmuz 2010 Pazartesi

Aslında yazıcak süper bi hikayem var ama iş mailimden ulaştığım için bi şekilde okunur diye tırsıyorum.

Cep telefonumu evde unutmuşum ordan da yazamıyorum.

Eve gidince de kesin unuturum.

Bi erkeğin sadece parmakları size seksi gelebilir mi? Sadece o parmaklar yüzünden birini arzulayabilir misiniz? Kaldı ki diğer hiçbir özelliği siz çekmiyor, hatta bazılarına fitil oluyorken? Ama o parmaklar!!!!! Onların yapabilecekleri???? Üfff...

 

Sevgili bilog,

Nabıyonuz la? Valla inanılmaz iğrenç, monoton ötesi aylar geçiriyorum öyle böyle değil. Fındık ipnesi de yok farkındaysanız ortalıkta. Kendini çiçeğe, böceğe, kadraja vermiş durumda. Canım sıkılıyor ağır. Çekip gidesim geliyo valla. Ama eskisi gibi değil. Eskiden ya daha önce hiç gitmediğim bir yere ya da daha önce gidip çok sevdiğim bir yere gitmek istiyordum.

Şimdi kendimden bile gitmek istiyorum. Acayip sıkıcı binsan olup çıktım yaa. Hiçbişey yaptığım yok ve kendime zaman ayıramıyorum diye kıçımı yırtıyorum. Ama gerçekten ayıramıyorum. Kendime faydalı bişey yaptığım yok aslında. Yoksa bişiler yapıyorum. Başkasına faydalı kendine zararlı biri olup çıktım. Bencilliğimi kaybettim bi yerde bilog. Bulursan haber ver.

 

Son zamanlarda yaptığım tek eğlenceli iş Sex And The City izlemek. 2 haftada 5 sezonu bitirdim. Son dönemde kendimi görüyorum ordaki kronik kadınlarda. Ama bi farkımız var ben evimde götümü büyüterek ararken onlar gezip tozarak arıyorlar belalarını. Barlara gitmek istiyorum. Yalnız başıma. Oralarda Dry Martini’ ler, Cosmopolitan’lar içmek istiyorum. Belki bu Cumartesi en zayıf halkamı kırar giderim. Eve de taksiyle dönerim. Kafam rahat, oh mis. 12’ye kadar takılsam yeter ya. Vallahi darlandım.

 

Çevremdeki insanlar birer birer evleniyorlar, çok muhtemel bundan 1(bir) sene sonra zaten yanıma katıp barlara gidebileceğim biri olmayacak, şimdiden alıştırma yapmaya başlasam iyi olacak. Süper bekar arkadaşlarım var ama hepsi erkek. Seneler sonra bir kız arkadaşa ihtiyaç duyabileceğim aklımın ucundan geçmezdi. Bir kafeye gidip yan masadaki adamın gözleri ve yanındaki kızın iğrenç elbisesi hakkında kıkırdayabileceğim birini istiyorum.

 

Dün akşam süper marketteki adama “ne istemiştiniz?” dediğinde “bi kilo patates, bir yoğurt ve bir sevgili lütfen” dedim. Neyse ki sonuncuyu duymadı malak.  Artık süper marketlerden medet umar oldum bilog. Bir fuckbudy’e bile razıyım. Şarküteri bölümüne diziversinler işte. Dana kıyma, kuzu şiş, adonis, bronz ten, sixpack, kalın parmak (offf of)..

 

Eski sevgililerimi hiç görmüyorum ben yaa. Millet sürekli orda burda karşılaşıyor. İlaç için bi tanesini görmüyorum. Tercihen yanında çirkin bi kızla. Ama nerdeee. Yeni sevgili olabilecek potansiyele sahip kimseleri de göremiyorum zaten. Hepsi apaçi. İğrenç iğrenç tipler. Armudun sapı üzümün çöpü diye ölene kadar kek yapabilirim, bundan korkuyorum.

 

Evlilik fikrine kapılarımı tamamen açtım bilog. Aranızda hayırlı kısmetler varsa, çiçeğini çikolatasını alsın gelsin. Hayat her türlü sıkıcı. En azından güvenli, düzenli seks olayı olur. Tek kriterim yazlığı, kışlığı, arabası olsun. Bunlar olmasa bile en azından gelecekte bunları edinebilecek bir işi yada potansiyeli olsun yeter. Yani neticede hepsi erkek. Ne bekleyebilirsin ki? Bari zorluk çekmeyelim.

 

Anlamıyorum. Çok klişe olacak ama, dünyada bu kadar evlenmeye meraklı kadın ve erkek varsa(her yerde böyle söyleniyor) neden hepimiz bekarız? Neden göremiyorum ben o adamları? Neredesiniz kocacım?

 

Birilerine “so gay” demek istiyorum son bikaç gündür. Neden bilmem bu kelimeye feci taktım. Neden ingilize onu da bilmiyorum. Birisine demeden kafamdan atamıycam galiba. İnşallah saçma sapan birine demem.

 

Elimi saç düzleştiricisiyle yaktım. Su topladı çok iğrenç. Acımıyo ama sinirmi bozuyo.

 

Kız bloğu oldu bura.

Hadi bye.

 

Hiç yorum yok: