Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

21 Temmuz 2010 Çarşamba

jb

Jeff Buckley gibi adamlar ölmemeli!!

Anlamıyorum zaten dünyada insanın içini sızlatan adamların sayısı bi elin parmağını zor geçiyor. Bir de bu adamlar ölüyor yaa!! Diğer kadınlar, eşcinseller ve bu adamların analarıyla uğraştığımız yetmiyormuş gibi bir de azraille mi uğraşıcaz?

Adamı izledikçe kendimden geçiyorum resmen. İyi ki öldüğünde sevgilisi falan değilmişim (burda bana kıçınızla gülebilirsiniz) kesin gidermişim arkasından zaten kaşı gözü burnu güzel adamlarda başka özellik arayan binsan değilim, bir de böyle acayip bir yetenek falan. Kara sevdaya tutulurdum, ince hastalıktan geberir giderdim.

Club 27 geyiği falan var süper adamlar, şahane hatunlar falan zirvedeyken ölüp gitmişler. Kurt Cobain falan ne zaman bi resmini görsem içim sızlar

, kaldı ki öyle Nirvana falan dinleyen biri değilim. Jimi Hendrix, Jim Morrison, Janis Joplin falan aynı şekilde. Ama bi bakıyorum şimdi gençler başarılılar hayvan gibi bi gelecek var önlerinde. Eşşek gibi uyuştutucudan geberip gittiler. Ya da neblim kendilerini vurdular, intihar ettiler. Ama Jeff? Öldüğünde alkollü bile değildi. Gel de üzülme anasını satim. Araları bozuk olan babası için öldükten sonra konserde,


“Benim işim değildi,benim hayatım değildi.Ama cenazesinde olamamak beni üzdü. Ona hiçbir şey söylememiş olmak.Bu konseri ona olan saygımı sunabilmek için yaptım” diyen bi adam bu.

Bu arada izledikçe günümüz erkeklerine inancımı yitiriyorum =( bi tek orlando bloom kaldı galba bu türün üyesi, o da gerçi gün geçtikçe ipneleşiyor. Ha bir de jb' ye acayip benzeyen James Franco var ki kendisi aldırsın beni evimden. Ben sokaklarda hiç rastlamıyorum artık böyle adamlara. Hep apaçi dolu sokaklar=( düşük bel iğrenç dar paça acayip acayip pantollar, dik dik şekilsiz saçlar, incecik kalemle çizilmiş gibi sakallar-keçi sakala hasret kaldım mınaki- üzerinde gudik gudik yazılar yazan iğrenç bir espri yeteneğinin ürünü, meme uçlarındaki kıl kökü kabartılarını dahi farkedebileceğim sıkılıkta t-shirtler, çakmalıktan ölen ayakkaplar, alınmış iğrenç kalın kaşlar??? So gay sjhfsdjkfhksfhkd. Niye böylesiniz abi siz? Sadece fiziki özelliklerinizle de değil. Bildiğin karakter olarak da bi dolu iğrençler. Kendi aralarında sürekli bir maç muhabbeti,(tamam erkektir hiç yapmasın demiyorum ben bile yapıyorum da, hayatı psp olmuş, maçtan gayrı play station’un başından kalkamayan varlıklardan bahsediyorum) sürekli karı kız muhabbeti. Modern olmaya çalışıp Polatçılık oynamalar...Iyyk!

Yanlış anlaşılmasın sürekli elinde gitarla bana serenat yapan bi adam istemiyorum. Ama azıcık ruh olsun içinde istiyorum. Azıcık yaratıcılık, mini minnacık bir incelik.

Ya bir de şöyle bi sıfatı olsun. Lütfen....

Kalk gel mezarından ulan!!! Aşığınım.



Hiç yorum yok: