Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

22 Temmuz 2010 Perşembe

iki bira iki tekila

çakır keyif olmanın keyfini unutmuşum, ne kadar iyi geldi anlatamam, resmen çenem düştü bu akşam. Bir de şu nefesimi kesen sıcak olmasaydı daha neler neler anlatacaktım kim bilir.

Konuşurken farkettim ki dün yazdıgım yazılardan birinde yanılmışım. Ben masum adamlarla da karşılaşmışım ve onları sevmiş adamlara dönüştürmüşüm. Daha halktan bir terimle ahlarını almışım onların.

Mesela bir tanesi var ki. Hayatım boyunce bir daha onun gibi biriyle karşılaşacağımı sanmam. masumlukta meleklerle yarışan bir adamdı ve beni inanılmaz sıkmıştı bu masumiyet. hatta sanıyorum ki onun masumiyetini ben bile bozamamışımdır. Tıpkı bekaretini bozamadığım gibi.....

Cepten yazmak acayip zor yaa. Sonra tamamlıycam ben bunu....

Sirinlik Muskasi

Hiç yorum yok: