Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

23 Haziran 2010 Çarşamba

insan insana benzer de bu kadar mı benzer lan!!!

Mütemadiyen eski sevgililerimin muadilleriyle karşılaşıyorum. Yolda görüyorum, cafede görüyorum, televizyonda görüyorum, kadınlar tuvaletinde bile görüyorum lan!!!! Ki lezbiyen bile değilim.

Son olarak misal. Her zaman olduğu gibi, yeni bölümleri beklemekten nefret ettiğim, herkesin acayip ilgilendiği olaya ilgimi kaybettiğim için insanlar 6 sezonu yalayıp yutmuş, üstüne filmini izlemiş, kitabını okumaya tekrardan başlamışken sex and the city izlemeye karar verdim. 4 tane nevrotik kadının sex maceraları? Bilmiyorum ne kadar sürer. Sıkılmadan izleyebilecek miyim? Neticede başkası sevişiyo arkadaş, bana bi faydası mı var? Herneyse, dün akşam yayıldım koltuğuma gebeş gebeş. Taktım kulaklıklarımı. Ev ahalisi Müge Anlıyla mektubunuz varı izlerken ben de açtık Sex and the City mi. Ki iki program arasında çok da bi fark yok bence ya. Herşey sexten çıkıyo zaten. Neyse. Güzel güzel izliyorum böyle. Karakterleri tanımaya çalışıyorum, isimleri öğrenmeye çalışıyorum ki önümde daha 6 sezon var mınaki. İyice kafam karışmasın. İlk konuları öğrenemezsem ileri ünitelerde takılırım diye düşündüm. Tüm dikkatimi diziye verdim. Ve bi anda karşımda eski sevgilim!!!!! Benzeri falan da değil bizzat kendisi lan!!! Gülerken dudağının sol tarafının hafif yukarı doğru kıvrılması, göz kapaklarının keşler gibi yarı açık olması, saçlarının rengi, kaşlarının şekli, dişlerinin dizilişi, SURATINDAKİ BENİ!!! Oha ama!!!! Yaşasın ama!! 6 sezon daha eski manitayı izlicem lan sjdhfjkdhfksd....Yannız o kıvırcık saçlı, merinos koyunu kılıklı, koca burunlu hatunla semişirlerse biraz kıllanabilirim. Neyse, sanat için semişiyo derim o zaman da.

Durum bundan ibaret yani. Bilin diye söylüyorum. Mr. Big benimdi, benimdir sdhfsdjfhksd ayaaanızı denk alın:P


Muhtemelen 2 seneye kadar lost u da izlemeye başlarım. Orda da bir ulan!!! Bu benim pörtlek gözlü, uzun kiprikliye amma çok benziyo sendromu yaşarım.

Fındık karısı, etenşın piliz!!! Nerdesin lan lüle!!!!

Hiç yorum yok: