Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

28 Haziran 2010 Pazartesi

....

Sabahın besınde ınsanın uykusu bır anda ' It's not/you, it's me ' kalıbıyla kullıyen dagılabılıyormus. Baglanma problemı olan butun odlek pezevenklerden nefret edıyorum. sevgılınız oluyoruz da gotunuze comak mı sokuyoruz? Nedır abı erkeklerın seven kadından bu korkusu? Bu kadar mı acızsınız? Bu kadar mı odleksınız? Seven erkek olarak anılmaktansa orospu cocugu olarak anılmayı nasıl tercıh edebılır beynı olan bır canlı kafam almıyo. Hayır bı de ıyısı kotusu boyle arkadas! Sankı bana romeo kodugumun aydemır akbas kılıklısı!

sırf ben buna baglanırsam, alısırsam ılerde nabarım dıye dusunup de kendılerını seven kadınları terk eden, onlardan kacan tum ıssız adam sendromlu gotverenlere kafam gırsın lan.

Sirinlik Muskasi

3 yorum:

gerisi önemli değil... dedi ki...

bağlanma ile alakası yok bence. sürekli seninle birlikte olursa neler kaçırdığını nereden bilecek!

Şirinlik Muskası dedi ki...

haa bak ben buraya yorum yazıcaktım unuttum..
benim 7/24 benimle birlikte olan, başka kadına gözünün ucuyla bile bakmayan ütopik bir erkek beklentim yok. insan olsun yeter. başka bedenlerde boşalmak değil problem olan. bir bedene sahip olmak korkutuyor bence erkekleri.
şayet gerçekten beni sevdiğine inandırırsa bir erkek, gidip istediğini sikebilir sorun değil yani.

gerisi önemli değil... dedi ki...

tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı olsun diyorsunuz anladığım kadarı ile!

tek eşlilik feci şekilde insan doğasına aykırı. geçen bir romanda dikkatimi çekti. fransız çift. yaşları 25. polis soruyor işte, yaşları çok genç değil mi evlenmek için? artık seçenekler çoğaldı, kimse köyünde de yaşamıyor. 35'den önce zor dediğinizin olması. bence...