Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

9 Haziran 2010 Çarşamba

Hem o mor inek olmak istemek, hem mor inek olmaktan deliler gibi korkmak??!!

Bu ne yaman çelişki:/

 

Soner sarıkabadayı diye isim mi olur ya. Adamın şarkıları güzel gibi ama değil gibi. Bilemedim.

Benim adım korken senin adın buz mu diye şarkı sözü var mesela. İğrenç mi şaane mi bilemedim.

Son 3 gün içinde demet akalına maruz kaldım. Bütün bunların sebebi o olabilir.

2 gündür candan erçetin oldum. Saçları da kızıla boyatırsam tam olucam.

Böyle sesimi benzetmeye çalışarak anırıyorum işte, yolda, evde.

Bahar’ı dinliyorum eğleniyorum.

Git’i dinliyorum kinleniyorum.

Kadın sosyal mesajlı şarkı yazmış olm. Kimin doğrusu adı da sjhdjkfhksdfh

Bu arada şu anda farkettim ki ne kadar boktan bi hayatım varmış benim:/

Fringe izliyorum deliler gibi. Nasıl bir saplantı oldu anlayamadım. Caşua ceksın’ın etkisi de olabilir.

İki medeni insanız bebeğim gel sevişelim diye reikiyle mesajlar gönderiyorum kendisine dizi boyunca.

Bu arada bilmiyorum aranızda izleyen var mı ama o olivia’nın kaşı yok arkadaş!!!11 bari kalemle çizseydiniz. Aktris çok mimik kullanıyo bi de. Kaşsız ço’acayip oluyo.

Sonra mesela bir de ışın karaca var. Dert bende derman sende caşua!!!

En azından flaş forvırddaki o küçük emrah kılıklı herif çıktı aklımdan. Puppies bakışlı lavuk yaa.

O diyilde lost lost diye nicesine sarılan dostlarım. Noldu lan 6 sezon izlediniz izlediniz bi cacık olmamış. Keşke rüya olsaymış la. Yabancılık çekmezdiniz. Bildik bir son olurdu sdhkdfhsdjkfhksd.

Makyajla evrim geçiren binsanmışım. Bunu bugün söyleyen 375. kişi ile ben de kabullendim.

Evde belde iyi de, sokakta telefon çalınca bi irkiliyorum ya telefona bakmak için. Ben böyle meslek hastalığını skiiim.

 

Evek gençler, geliyo git:

Ço’zel şarkı.

 

8 x Aaağğğaaaaaaağğğğğğhhh diye başlıyo sjhkdfhdk

 

Madem ki benli hayat sana kafes kadar dar

Uzaklaş ellerimden uçabildiğin kadar

Hadi git benden sana dilediğince izin

Öyle bir uzaklaş ki karda kalmasın izin!

Git

İş işten geçmeden git

Çok geç olmadan vakit

Günahıma girmeden

Katilim olmadan git

 

Sanırlar ki sen beni

Biricik yar saymıştın

Oysa ki hep yedekte

Hep elde var saymıştın

Hadi git

Ne bi adres ne bi hatıra bırak

Zannetme ki pişmanlık mutluluk kadar ırak!

Git

İş işten geçmeden git

Çok geç olmadan vakit

Günahıma girmeden

Katilim olmadan git

 

Ne vedaya gerek var

Ne de mektuba hacet

Git de allah aşkına

Bir selama muhtaç et

Güllere de aşk olsun gene sen kokacaksan

Fallara da aşk olsun gene sen çıkacaksan!

Git

İş işten geçmeden git

Çok geç olmadan vakit

Günahıma girmeden

Katilim olmadan git

 

Kopsun nerden inceyse

Artık bu bağ bu düğüm

Her gece daha berbat

Daha vahim gördüğüm

Korkulu düşlerimi yorumdan kaçıyorum

Sırf sana üzülüyor, sırf sana acıyorum!

Git

İş işten geçmeden git

Çok geç olmadan vakit

Günahıma girmeden

Katilim olmadan git

 

 

Hiç yorum yok: