Motorize Yazışmalar; postları kadar, yorumları da okunası blog.. Ahaha sanki NY Times mınaki!

21 Şubat 2010 Pazar

dear italiano kamu!!

Ho dato a scrivere dopo che l'italiano. Google Translate come si accende ora. Italiani come lo sono io il mio pubblico in grado di approfittare del mio unico iscritto credo. o uno su questa merda non arriva con brutte lezione di lingua italiana Vi insegnerò io? Penso che sia meraviglioso.

Ora il mio amato pubblico italiano, come stai?
okay? Berlusconi come? moglie, le ragazze o qualcosa del genere:)) che l'uomo del mondo .. L'uomo Berlingo kill you:)) mio figlio non si uccide in inglese? Qualunque cosa. ya vogliono venire a me non vi è in realtà, ma come mai? N. francobolli, senza soldi: (meglio mi passi una carta, così pieno di immagini in Italia. Questo è il Paese in cui il vino non sono stati un sacco di legami non è vero? Fransayla voi popolo turco come siamo Siamo tutti confusi. Po 'ingenuamente.

Dio sa come fare una splendida traduzione di Google Translate. uno Allah 's Do uomo non italiano? Dio sempre

Caro il mio pubblico italiano, I love you all.

I kiss your eyes ...


Burda da italyanca bilmeyenler için türkçesi;


bundan sonra italyanca yazmaya kadar verdim. google translate ne kadar çevirirse artık. italyan kitlem de benim eşsiz yazılarımdan faydalanabilmeli bence. ya birisi çıkıp bu iğrenç italyancayla hiç bir bok olmaz gel ben sana öğreteyim derse? şahane olur bence.

şimdi sevgili italyan kitlem, nasılsın? iyi misin? berlusconi nasıl? karılar kızlar falan:)) yani alem adam.. berlingo sen adamı öldürürsün:)) kill you ingilizce değil mi oğlum? neyse. ya ben oralara gelmek istiyorum aslında ama nası geleceğim? para yok pul yok:( siz en iyisi bana kart atın, böyle bol italya resimli. bu şarap bağlarının bol olduğu ülke siz değildiniz değil mi? fransayla sizi hep karıştırıyoruz biz türk milleti olarak. biraz safçanayız.

google translate nasıl muhteşem bir çeviri yaptı tanrı bilir. bir de Allah' ın italyancası yok mu lan? hep tanrı

sevgili italyan kitlem, hepinizi çok seviyorum.

öperim gözlerinizden...


Bu’da önce İtalyanca’ya çevirdiği yazıyı tekrar Türkçe’ye çevirdiğimizde ortaya çıkan sonuç:


Ben İtalyan sonra yazmaya verdi. Google Translate olarak şimdi açın. İtalyanca olarak bir pozisyonda benim kitleye am benim tek Bence yazma yararlanmak için. veya bu bok Doğum sana ders olur kötü İtalyanca dersi ile gelmiyor? Ben harika olduğunu düşünüyorum.

Şimdi sevgili genel İtalyanca, how are you? tamam mı? Berlusconi nasıl? karısı, kız falan:)) bu dünyada adam .. Man Berlingo kill you:)) İngilizce oğlumu öldürmek değil mi? Her ne. ya bana oraya gelmek istiyorum gerçekten, ama neden? N. Biz Hepimiz kafası karışır pul, para: (daha bana, bu yüzden İtalya görüntüler tam bir kart atın. Bu ülkede şarap bağlantıların çok değildi olduğunu onlar? Fransayla sen Türk halkını yok. Po ' safça.

God nasıl Google Translate harika bir çeviri yapmak için biliyor. Allah'ın 'ler İtalyanca adam mı? Tanrı her zaman

Sevgili İtalyanca kamu, I love you all.


Ben senin gözlerinin öpücük ...


Seni hiç sevmiyorum google transleyt.

Ülkeler arası politik kriz çıkartmam inşallah...

2 yorum:

Monera dedi ki...

ahaha, iyiymiş bu translate'in translate'i...

Şirinlik Muskası dedi ki...

google translate "efsane"